26. Finał WOŚP zakończył się wynikiem ponad 81,4 mln zł. Pieniądze zostaną przekazane na wyrównanie szans w leczeniu noworodków. Zbiórki odbywały się w całej Polsce, również w halach Makro Polska. Sieć hurtowni była także partnerem produktowym inicjatyw Fundacji Klubu Szefów Kuchni w ramach finału.
14 stycznia pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie dla uczestników 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Fundacja Klubu Szefów Kuchni przygotowała różne atrakcje. Partnerem produktowym inicjatyw Fundacji była sieć hurtowni Makro Polska.
– Razem z szefami z Klubem Szefów Kuchni przygotowaliśmy 4500 litrów zupy pomidorowej z warzywami i wołowiną, która okazała się strzałem w dziesiątkę, świetnie rozgrzewa Warszawiaków w ten bardzo zimny dzień – mówi Paweł Serafin, szef kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie. Uczestniczymy również w specjalnie stworzonej restauracji pop-up, która serwuje wyśmienite dania dla zaproszonych gości – dodaje Michał Grzywacz, szef kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie. Pieniądze zebrane za te wyjątkowe poczęstunki trafiły do puszek WOŚP.
– Pod Pałac Kultury przyjechało bardzo dużo osób, które chcą pomagać – mówi Cezary Powała, szef kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie.
– Przygotowania do finału rozpoczęły się pół roku temu i przebiegły bardzo sprawnie, m.in. dzięki wsparciu takich firm, jak Makro Polska – wyjaśnia Jarek Walczyk, Prezes Prezes Fundacji Klubu Szefów Kuchni.
Dodatkowo sieć hurtowni przekazała na licytację szkolenia w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie oraz specjalną kolację “szytą na miarę”, którą dla zwycięzcy aukcji przygotują Michał Grzywacz i Cezary Powała, szefowie kuchni pokazowej hali Makro nr 1 w Warszawie.
Zebrane fundusze zostaną przekazane na wyrównanie szans leczenia noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych poprzez doposażenie ich w specjalistyczny sprzęt ratujący życie i zdrowie dzieci.