Lavazza z darowizną 250 000 zł na rzecz 31. Finału WOŚP

Producenci

Lavazza z darowizną 250 000 zł na rzecz 31. Finału WOŚP

21 lutego 2023

20 lutego 2023 r. dobiegły końca aukcje na rzecz 31. Finału WOŚP. Emocje z finałowego dnia są wciąż żywe i towarzyszą Lavazza w podsumowaniu wsparcia przekazanego w ramach tegorocznego grania wspólnie z Orkiestrą pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą”.

Lavazza, partner 31.Finału WOŚP przekazała na rzecz wsparcia diagnostyki sepsy darowiznę w wysokości 250 000 zł. Oprócz tego zapewniła wyborną włoską kawę dla wszystkich uczestników, wolontariuszy oraz organizatorów Finału WOŚP, przygotowując specjalną kawiarnię typu pop-up cafe na warszawskim Placu Defilad, która cieszyła się niezwykłą popularnością przez cały finałowy dzień oraz specjalną strefę Lavazza w głównym studiu telewizyjnym WOŚP w Warszawie, a także przekazując kawę dla sztabów. Dodatkowo, marka zorganizowała konkurs, którego uczestnicy mogli wesprzeć cel Finału, a jego zwycięzcy wraz z rodziną wzięli udział w Finale WOŚP w warszawskim studiu.

Wsparcie na rzecz Finału pod hasłem „Chcemy wygrać z sepsą”, którego celem było poprawienie diagnostyki sepsy, zapewniły również ciekawe aukcje Lavazza zorganizowane w serwisie Allegro.pl: kursy baristyczne w warszawskim Centrum Treningowym Lavazza, ekskluzywny voucher do restauracji Nuta ambasadora marki Chefa Andrea Camastry oraz wyjątkowy pakiet akcesoriów Lavazza na czele z kultową kawiarką Carmencita z grafiką specjalnie zaprojektowaną z okazji 31. Finału, podpisaną przez Jurka Owsiaka. Licytacje właśnie dobiegły końca. Zebrana kwota wraz z datkami zebranymi przez sztab Lavazza przy pop up cafe to 16 809,29 zł. Tym samym łączna kwota wsparcia Lavazza celu 31. Finału to 277 000 PLN.

Udział w kolejnym Finale WOŚP to dla nas wielki zaszczyt. Cieszymy się, że już po raz trzeci z rzędu możemy wspólnie grać z Orkiestrą. Ta wspaniała inicjatywa jest niezwykle bliska wartościom naszej firmy! Od lat podkreślamy jak ważne są dla nas działania na rzecz zrównoważonego rozwoju oraz wspierające społeczeństwo i środowisko, dlatego nie mogło nas zabraknąć wśród partnerów tegorocznego Finału. Już nie możemy doczekać się kolejnej edycji Orkiestry, na której z pewnością wspólnie zagramy rozgrzewając serca uczestników wyborną kawą. Zwycięzcom aukcji Lavazza serdecznie gratulujemy i bardzo dziękujemy im za wsparcie celu 31. Finału WOŚP” – komentuje Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager.