Pod koniec czerwca Lagardère Travel Retail w Polsce świętowała otwarcie pierwszej kawiarni So Coffee w Zielonej Górze. W sumie spółka prowadzi dziś niemal 50 kawiarni So Coffee w całej Polsce. Kolejne otwarcie w tym roku potwierdza ambitne podejście do rozwoju kawiarnianej marki, którą spółka postrzega jako jedną z 5 kluczowych w swoim portfolio.
Mamy ambitne plany intensywnego rozwoju w segmencie foodservice w Polsce, dlatego stale umacniamy swoją pozycję na rynku kawiarni. Chcemy równolegle rozwijać nasze obie kawiarniane marki – So Coffee i Costa Coffee. Aktywnie szukamy także nowych lokalizacji dla obu brandów, żeby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów – mówi Maciej Gajkowski, Head of Foodservice w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Ogromnie cieszymy się z otwarcia pierwszej kawiarni So Coffee w Zielonej Górze, zwłaszcza, że jest to już 25. miasto, w którym mamy przyjemność gościć. So Coffee to jeden z naszych flagowych formatów i jednocześnie jedna z najbardziej rozpoznawalnych sieci kawiarnianych w kraju. Marka cieszy się rosnącą popularnością wśród konsumentów. Miesięcznie odwiedza nas ponad 190 tys. osób. Naturalnie podążamy za potrzebami naszych gości, dlatego rozwijamy się zarówno w centrach handlowych, outletach jak i na lotniskach – dodaje Monika Kielak, Dyrektor Operacyjna kawiarni.