Intensywny wzrost sieci the White Bear Coffee

Aktualności

Intensywny wzrost sieci the White Bear Coffee

Sieć kawiarni the White Bear Coffee zapowiada dynamiczną ekspansję w pierwszej połowie 2025 r. Plan zakłada otwarcie większej liczby lokali niż w całym 2024 r., kiedy to franczyza powiększyła się o trzy nowe punkty. Branża kawowa w Polsce nadal ma ogromny potencjał wzrostu, a nasz model biznesowy udowodnił swoją skuteczność nawet w obliczu rosnących cen surowców – komentuje Łukasz Kaliciński, współwłaściciel sieci.

Po udanym 2024 r., w którym powstały kawiarnie w Warszawie, Suwałkach oraz Olsztynie, sieć the White Bear Coffee wchodzi w 2025 rok z jeszcze większym rozmachem. Już w pierwszym kwartale drzwi dla gości otworzył nowy lokal w Szczecinku, a umowy franczyzowe na otwarcie pięciu kolejnych zostały podpisane w Łodzi, Warszawie, Ełku, Siedlcach oraz Nysie.
 Zainteresowanie naszą franczyzą znacząco wzrosło w ostatnich miesiącach. Przedsiębiorcy doceniają sprawdzony model biznesowy, innowacyjne podejście do rynku oraz kompleksowe wsparcie, jakie oferujemy. Szczególnie cieszy nas fakt, że aż dwa nowe punkty będą prowadzone przez naszych obecnych franczyzobiorców, którzy zdecydowali się na otwarcie kolejnych lokali – mówi Łukasz Kaliciński.
Ekspansja the White Bear Coffee to nie tylko nowe punkty na mapie Polski. W 2025 roku sieć planuje rozszerzyć usługę dostawy kawy, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem m.in. w Białymstoku. Już wkrótce z tej opcji będą mogli skorzystać mieszkańcy kolejnych polskich miast.
The White Bear Coffee nie ogranicza się wyłącznie do działalności biznesowej. W najbliższym czasie sieć zamierza bowiem zintensyfikować działania edukacyjne prowadzone w ramach popularnego podcastu “Rozmowy o franczyzie”.
– Naszym celem jest nie tylko budowanie świadomości marki, ale także edukowanie społeczeństwa na temat kultury picia kawy oraz zrównoważonego rozwoju branży. Widzimy, że współcześni konsumenci bardzo cenią sobie autentyczność i jakość, dlatego stawiamy na rzemieślnicze podejście do przygotowywania napojów kawowych oraz unikalną atmosferę naszych lokali – podkreśla Łukasz Kaliciński.
Strategia rozwoju uwzględnia również inwestycje w najnowsze technologie, które pozwolą na zwiększenie efektywności pracy baristów i podniesienie jakości obsługi gości. Za swoje działania w obszarze biznesu franczyza the White Bear Coffee została nominowana do nagrody Podlaska Marka – kluczowego plebiscytu organizowanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego, którego celem jest wyróżnienie przedsięwzięć będących wizytówką regionu.
źródło: The White Bear Coffee