W tym roku Hochland Polska został sponsorem strategicznym 12. Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel 2017. Zaproszeni prelegenci i paneliści należą do najwybitniejszych profesjonalistów i praktyków rynku, a także liderów opinii w branży, których głos kształtuje przyszłość rynku hotelarskiego w Polsce. Wydarzenie odbyło się 12 grudnia w Sheraton Warsaw Hotel.
Forum Rynku Hotelarskiego Profit Hotel już od jedenastu lat zajmuje wyjątkową pozycję wśród konferencji organizowanych na polskim rynku. Program wydarzenia podejmuje najważniejsze tematy i problemy stojące przed firmami działającymi w sektorze hotelarskim. Wydarzenie gromadzi właścicieli niezależnych hoteli i obiektów noclegowych, prezesów oraz przedstawicieli kadry zarządzającej i menadżerów odpowiedzialnych za zakupy, rozwój i inwestycje w sieciach hotelarskich i największych obiektach, a także liczne grono wiodących producentów, dystrybutorów oraz usługodawców dostarczających innowacyjne technologie i urządzenia dla sektora hotelarskiego. Forum to nie tylko prelekcje i dyskusje panelowe, ale także wyjątkowe miejsce spotkań i kontaktów biznesowych. Imprezie towarzyszył business speed dating, miejsce kilkuset indywidualnych, szybkich i rzeczowych spotkań, w którym do dyspozycji dostawców produktów, urządzeń i usług dostępni są właściciele lub menadżerowie bezpośrednio odpowiedzialni za zaopatrzenie i inwestycje w największych sieciach i dużych obiektach hotelarskich.
– W ostatnich latach rynek gastronomiczny stał się dla firmy Hochland Polska bardzo ważny, co widać w rozrastającym się dziale Food Service oraz powiększającej się ofercie produktów pod marką Hochland Professional – Hochland Cagliata w różnych formatach, Hochland Cremette, Hochland Ser żółty Gouda w plastrach i Hochland Cheddar ser topiony w plastrach. Dzięki tym produktom, można stworzyć wyselekcjonowaną kompozycję serów na bufety śniadaniowe, dodać je do dań na ciepło, przekąsek, czy wyrobów cukierniczych. Wkrótce pojawią się nowe produkty m.in. bazy do sosów, sery do sałatek i inne. Hochland to dobry partner w biznesie gastronomicznym – zapraszamy do współpracy – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.