21 marca w Warszawie podczas GastroTargów SMAKKi odbędzie się druga edycja konkursu Heinz Selection. Poradnik Restauratora jest partnerem medialnym tego wydarzenia.
– W tym roku na uczestników czekało kilka zmian. Zrezygnowaliśmy z półfinałów, więc nie można było podglądać innych. Kolejną zmianą było uwzględnienie jako burgerowni nie sieciowych miejsc do 10 lokalizacji. Tym samym wysłuchaliśmy tych, którzy przez to nie zakwalifikowali się w pierwszej edycji, a wciąż prowadzą jednak bardzo lokalne biznesy. Program ten daje burgerowniom wiele korzyści, w tym rozpoznawalność, wsparcie, inspiracje od globalnych ekspertów czy dostęp do unikatowych produktów tej marki – mówi mówi Paweł Biskupski, szef
kuchni Kraft Heinz Poland, który nadzorował zmagania finalistów w ubiegłym roku.
Weryfikacja zgłoszeń do konkursu Heinz Selection dobiegła końca. Znamy finalistów.
Międzynarodowe jury konkursu wyłoniło 10 laureatów, którzy zostali objęci Programem Heinz Selection.
- SmaszMi z Łodzi
- Kra Cow Burgers z Krakowa
- Route 66 z Mszany Dolnej
- Matt’s Cheesesteaks z Krakowa
- Anonimus Club&Burger z Warszawy
- Roger That Foods z Warszawy
- Texas Burger Warszawa z Warszawy
- Teddy’s Burger N’Bar z Warszawy
- The Goood Burger z Warszawy
- The Heisenburger z Białegostoku
- U Wędzonych – Sopot i Wrocław
- Bro Burger z Żor
- Chaps Gastropub z Gliwic
- Face Burger z Kielc
- Up in Smoke BBQ z Poznania
- PodNiebiosa z Poznania
- Burger Park z Bydgoszczy
- Lucky Food Burger z Krakowa
- Chyba To Tu ze Stalowej Woli
- Gęba w niebie z Białegostoku.