17 maja odbyło się oficjalne otwarcie Hampton by Hilton Warsaw Mokotów. Nowy hotel znanej światowej marki zlokalizowany jest w sercu biurowej części Mokotowa i jako pierwszy obiekt w Warszawie sygnowany logiem Hampton zaoferuje usługę Digital Key.
Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to piąty hotel Hilton Worldwide w Warszawie i jednocześnie trzeci sygnowany marką Hampton. Jest zlokalizowany przy ulicy Postępu 7, w bezpośrednim sąsiedztwie biur i centrali międzynarodowych korporacji. Od lotniska im. Fryderyka Chopina dzieli go zaledwie 5 minut jazdy samochodem, a lokalizacja pozwala również na wygodną i szybką komunikację z centrum miasta, dzięki czemu nowy obiekt będzie stanowił atrakcyjną propozycję zarówno dla gości podróżujących w celach służbowych, jak i prywatnych.
Nowy hotel o całkowitej powierzchni blisko 10 tysięcy metrów kwadratowych składa się z ośmiu kondygnacji, w tym jednej podziemnej. Dla gości przygotowano 163 pokoje, a na terenie budynku znalazły się również restauracja, lobby wraz z częścią typu business lounge, bar i snack bar, centrum fitness oraz zewnętrzny taras letni. Hampton by Hilton Warsaw Mokotów wyróżnia unikalny, nowoczesny design, a także bogata oferta biznesowa, obejmująca dostępność w pełni wyposażonych sal konferencyjnych. Goście będą mogli skorzystać z 67 miejsc parkingowych, w tym 54 miejsc w podziemiu hotelu, a także 8 miejsc dla rowerów.
Do dyspozycji odwiedzających jest 109 pokoi typu Queen (z podwójnym łóżkiem i wyposażonych w dodatkową rozkładaną sofę), 50 typu Twin (wyposażonych w dwa pojedyncze łóżka o wymiarach 120×190), 2 duże pokoje narożne (każdy o pow. 44m2, składające się z sypialni i oddzielnego pokoju dziennego z rozkładanym narożnikiem) oraz 2 pokoje z wszelkimi udogodnieniami dla osób niepełnosprawnych (każdy o pow. 44m2). Co więcej, na potrzeby rodziców z dziećmi w hotelu znajdują się 32 pokoje z możliwością połączenia w 16 pokoi rodzinnych. Wszystkie wnętrza zostały wyposażone w zgodzie ze światowymi standardami Hampton by Hilton, są przestronne i posiadają najnowocześniejszy design. Goście hotelowi będą korzystali z rozwiązania Digital Key, dzięki któremu będą mogli dostać się do pokoju za pomocą swojego telefonu lub smartwatcha.
– Postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania i udogodnienia dla naszych gości zarówno podczas ich podróży służbowych, jak i prywatnych – mówi Anna Dos Santos, Dyrektor Sprzedaży Hampton by Hilton Warsaw Mokotów. – Naszym celem było stworzenie miejsca, które zapewni gościom najlepsze warunki do pracy i odpoczynku – dodaje.
Wśród udogodnień skierowanych do klientów biznesowych znajdują się m.in. miejsce typu business lounge dedykowane spotkaniom służbowym, bezpłatny, bezprzewodowy internet na terenie całego obiektu, trzy przestronne i nowoczesne sale konferencyjne, a także dostęp do urządzeń takich jak drukarki i fax. Do dyspozycji gości są trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne o powierzchni od 23 metrów kwadratowych do 43 metrów kwadratowych. Oprócz całkowitej przestawności najmniejszej z nich, tzw. Boardroom, goście mają również możliwość połączenia sal – uzyskując tym samy przestrzeń 96 metrów kwadratowych, mogącą zmieścić do 90 osób przy teatralnej aranżacji. Przestrzeń konferencyjna została wyposażona zgodnie ze standardami, w tym w projektory oraz ekrany. To, co niewątpliwie wyróżnia ofertę konferencyjną Hampton by Hilton Warsaw Mokotów to fakt, iż sale posiadają duże okna, dzięki temu są jasne, a goście mogą cieszyć się naturalnym dziennym światłem. Co więcej, na swoje potrzeby goście mogą zaaranżować również przestronne lobby hotelowe.
Restauracyjne menu zostało przygotowane w zgodzie z najwyższymi standardami międzynarodowymi sieci, ale przy tym nie zabraknie w nim miejscowego kolorytu – w propozycjach goście znajdą inspiracje polską kuchnią, a oferta będzie miała charakter sezonowy. W codziennej ofercie dostępne będą dania dla wegetarian oraz menu dedykowane dzieciom.
Dyrektorem Generalnym Hampton by Hilton Warsaw Mokotów został Łukasz Pakuła, a stanowisko Dyrektora Sprzedaży objęła Anna Dos Santos. Hotel docelowo będzie zatrudniał około 40 osób. Personel zostanie przeszkolony zgodnie z międzynarodowymi standardami sieci Hampton by Hilton, realizując założenia tzw. „Hamptonality”, dzięki któremu goście hoteli sieci na całym świecie mogą być pewni najwyższego poziomu obsługi, profesjonalnego, ale również indywidualnego, otwartego i życzliwego podejścia pracowników.
Budowa hotelu rozpoczęła się w październiku 2016 r. i została zakończona w listopadzie 2017 r. Inwestorem jest firma Sun Investment. Za projekt budynku oraz wnętrz odpowiada biuro architektoniczne AGK Architekci AW Sp. z o.o.
Hotel przyjął już pierwszych gości.
Sieć Hilton Worldwide posiada obecnie 18 hoteli w Polsce. Dziewięć z nich działa w ramach marki Hampton by Hilton. Wkrótce ich baza powiększy się o kolejny obiekt w Gdańsku.