Sieć pizzerii Da Grasso wprowadziła do swojej oferty nowe menu dla dzieci. – Jak wynika z badań aż 60% naszych klientów stanowią rodziny z dziećmi. Wspólne jedzenie posiłków jest doskonałym sposobem na budowanie i umacnianie relacji – mówi Magdalena Holi, starszy specjalista ds. marketingu w Da Grasso.
Zestawy będą dostępne w czterech nowych odsłonach. Każdy z nich został tak skomponowany, aby zaspokoić różnorodne preferencje smakowe najmłodszych gości Da Grasso oraz zapewnić im przyjemne doznania kulinarno-zabawowe.
– Niezależnie od tego, czy spożywamy pizzę w pizzerii, czy w domu, zależy nam na tym, aby również najmłodsi mogli czerpać radość z tych wspólnych chwil, dlatego nowa oferta to dla najmłodszych nie tylko smaczne doświadczenie kulinarne, ale także szansa na chwile zabawy. W zestawach znajdą się bowiem klocki Da Grasso, dzięki którym najmłodsi mogą wcielić się w rolę pizzermana czy dostawcę pizzy – tłumaczy Magdalena Holi, starszy specjalista ds. marketingu w Da Grasso.