Pierwszy butik Nespresso  we Wrocławiu

Wydarzenia

Pierwszy butik Nespresso we Wrocławiu

27 kwietnia 2015

Nespresso to marka znana i rozpoznawalna przez miłośników „małej czarnej” na całym świecie. Kawa ta sprzedawana w charakterystycznych kolorowych kapsułkach, zdobywa coraz większą popularność także w Polsce. Świadczy o tym dynamiczny rozwój sieci butików firmy w naszym kraju. Właśnie otwarto pierwszy lokal poza Warszawą – w stolicy Dolnego Śląska.

Marka Nespresso specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości kawy porcjowanej, będąc liderem w swoim segmencie. Oprócz sklepu online oraz obecności u partnerów handlowych, firma posiada własne lokale, usytuowane w największych miastach świata – jest ich już ponad 400. Niedawno dołączył do nich Wrocław. Ten pierwszy butik poza Warszawą, jest jednocześnie czwartym butikiem w Polsce.                                                   

– Nespresso umożliwia przygotowanie w domu kawy jak z prawdziwej kawiarni. A Polacy nie tylko coraz częściej do nich chodzą, ale właśnie szukają rozwiązań, dzięki którym kawę najlepszej jakości przygotują w domowym zaciszu. Odpowiadając na te potrzeby, z siecią naszych butików wyszliśmy poza Warszawę i otworzyliśmy pierwszy lokal we Wrocławiu – mówi Michał Proszewski, Country Business Manager firmy Nespresso w Polsce.

Na lokalizację nowego butiku wybrano pasaż handlowy w historycznym budynku Hotelu Monopol, znajdujący się na rogu ulic Świdnickiej i Heleny Modrzejewskiej. Lokal ma ponad 180 m2 powierzchni. – Inaugurując kolejny punkt w Polsce, Nespresso realizuje plany rozwoju, które zapowiedzieliśmy już w grudniu – dodaje przedstawiciel Nespresso.

O randze przedsięwzięcia świadczy wizyta samego dyrektora generalnego Nespresso, Jean-Marca Duvoisina oraz innych wysokich rangą przedstawicieli z szwajcarskiej centrali: Marco Zancolò oraz Koena van der Tola.