Na polski rynek gastronomiczny weszła nowa marka – Espresso Warehouse – będąca własnością Tchibo Coffee Service, dostawcy kompleksowych rozwiązań kawowych do gastronomii i biur.

Nowość Maple Walnut – lody o smaku syropu klonowego z karmelizowanymi orzechami, dla poszukujących nowych smaków i dbających o najwyższą jakość doznań sensorycznych.

Liść lubczyku jest przyprawą idealną do kulinarnych eksperymentów. Można go dodać do zupy pomidorowej lub rosołu, sałatki czy też farszu do drobiowego mięsa.

Bidfood Farutex wprowadza nowości produktowe – steki i macki z kałamarnicy. Najbardziej popularny sposób podania kalmarów to panierowane i smażone krążki.

Najnowsza innowacja Bonduelle Food Service to rewolucyjna linia produktów B’Creative. Pepitki to bogate w białko i błonnik warzywne ziarenka. Rewolucyjny produkt w 100% roślinny, który wychodzi naprzeciw rosnącej potrzebie wzbogacenia menu każdej restauracji w dania naturalnie bezglutenowe, wegańskie i wegetariańskie.

Firma Sertop wprowadziła na rynek limitowaną ofertę sera smażonego z dodatkiem czarnuszki. Decyzje o limitowanej wersji tego produktu zostały podjęte pod wpływem aktualnych trendów prozdrowotnych.

Po frytkach z batatów przyszedł czas na kolejne słodkie produkty w portfolio Aviko. Na rynku pojawiły się gratiny ze słodkich ziemniaków w dwóch wariantach: opakowaniu zawierającym 14 sztuk o masie 75 g każda oraz opakowaniu do systemu Gastro Norm.

Firma Plastmet od dłuższego czasu współpracuje z firmą Tente z Czerwonaka k. Poznania. Oznacza to, że produkty globalnego producenta kół, zestawów kołowych i mobilnych rozwiązań, trafiły również do wybranych produktów polskiego producenta mebli ze stali nierdzewnej, w tym dla gastronomi.

Najpopularniejsze