Uber Eats działa w 10 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Łodzi, Katowicach i Lublinie. Dzięki rosnącej popularności aplikacji nad Wisłą, Polska szybko stała się jednym z największych rynków dla tej usługi w całej Europie.

 

● Ponad 120 000 restauracji w Belgii, Francji, Włoszech, Portugalii, Hiszpanii, a także w Polsce może teraz obsługiwać klientów i rozwijać działalność dzięki Uber Eats. Co więcej, mogą już one korzystać z własnych kurierów.
● Lokale w 150 miastach w całej Europie mogą od dzisiaj używać nowej opcji dostawy.
● Dla restauracji wyposażonych we własne zaplecze dostawców wprowadzono dodatkowo niższą opłatę.
Uber Eats, największa na świecie aplikacja do dostarczania posiłków, jeszcze bardziej otwiera się na współpracę, włączając do usługi własnych dostawców restauracji (ang. Bring Your Own Courier). Dzięki współpracy z platformą, ponad 120 000 restauracji może teraz obsługiwać klientów i jeszcze lepiej rozwijać swoją działalność. Nowa usługa będzie dostępna w 150 miastach Belgii, Francji, Włoch, Portugalii, Hiszpanii oraz Polski.
Dotychczas Uber Eats współpracował wyłącznie z restauracjami, które chciały zaoferować swoim klientom dostawę przy zaangażowaniu niezależnych kurierów dostępnych w aplikacji Uber Eats. Dziś platforma rozszerza swoją działalność również na lokale angażujące swoich własnych dostawców. Z początkiem tego roku nowa usługa wystartowała w ponad 100 miastach w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Holandii. Teraz przyszła pora na kolejne rynki.
Głównym celem wprowadzenia nowej opcji dostawy jest zapewnienie użytkownikom Uber Eats znacznie większego wyboru dań spośród dostępnych w aplikacji restauracji. Z aplikacji korzysta już dziś 220 000 lokali w ponad 500 miastach na całym świecie. Restauracje korzystające z własnych dostawców będą ponosiły niższą opłatę. Dotyczy to 5 tys. lokali Polsce.

“BYOC” szansą dla małych i średnich restauracji

Według danych Statista.com, dynamicznie rosnący rynek dostaw jedzenia, odgrywający coraz większą rolę we wzroście małych i średnich firm, do 2023 roku ma osiągnąć wartość blisko 21 mld dolarów. Dodatkowo dla 70 proc. małych i średnich restauracji współpracujących z Uber Eats dostawy posiłków będą stanowiły coraz większą część ich ogólnych przychodów.
 - Chcemy pomóc jak największej liczbie restauracji, otwierając ich “wirtualne drzwi” i dając wartość dla ich biznesu. Z tego powodu udostępniamy naszą technologię wszystkim restauracjom chcącym rozwijać swoją działalność dzięki Uber Eats. Zarówno dla rodzinnej pizzerii, która właśnie dokonała pierwszej dostawy, jak i dla ulubionych restauracji, które chcą dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Jesteśmy głęboko przekonani, że nowe rozwiązanie będzie szansą na rozwój dla dużych i małych restauracji, a użytkownikom aplikacji umożliwi jeszcze bogatszy wybór dań - komentuje Rodrigo Arévalo, Head of Uber Eats w regionie EMEA.

Dodatkowe korzyści w ramach rozszerzenia Uber Eats:

● Niższa opłata za obsługę dla restauracji mającej własnych dostawców.
● Dla restauracji z własnym personelem dostawczym możliwość wykorzystania dodatkowo sieci niezależnych kurierów Uber Eats. To rozwiązanie na wypadek wysokiego popytu lub chęci obsługiwania klientów w nowych lokalizacjach.

Uber Eats w Polsce

Dzisiaj Uber Eats działa w 10 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Łodzi, Katowicach i Lublinie. Dzięki rosnącej popularności aplikacji nad Wisłą, Polska szybko stała się jednym z największych rynków dla tej usługi w całej Europie.
Uber Eats jest obecnie dostępny w ponad 500 miastach, w 36 krajach na całym świecie, pozwalając użytkownikom na zamawianie posiłków z ponad 220 tysięcy restauracji.

Kalendarium

Najpopularniejsze