Firma Fanex prezentuje nową stronę internetową. Witryna jest nowocześniejsza, a przy tym prosta w obsłudze. Pełni funkcję zaawansowanego serwisu łączącego tradycyjną stronę informacyjną z rozbudowanym zapleczem transakcyjnym.
Internauci odwiedzający nową stronę Fanexu będą mieli okazję nie tylko zapoznać się z informacjami o firmie, ale jednocześnie w łatwy sposób dokonać zakupów.
Nowy sklep pozwala na wygodną i zrozumiałą nawigację, dzięki czemu można szybko przejrzeć interesujące kategorie produktowe. Produkty są prezentowane schludnie na stawieniem na konkret, a kluczowe przyciski takie jak dodawanie do koszyka lub przeglądanie kolejnych stron są duże i czytelne.
Nowa strona, to także nowy wizerunek
Duże zdjęcia podsuwają nam obrazy smacznych potraw i deserów, pobudzają zmysły oraz inspirują, a tych już natchnionych, chcących podjąć wyzwania kulinarne, firma wspiera zestawem przepisów na różne potrawy w zakładce „Przepisy i inspiracje”. Ich baza będzie systematycznie poszerzana, także o te nadsyłane przez internautów.
Kolorystyka strony nawiązuje nie tylko do sławnego już logotypu firmy. Soczyste barwy działają pobudzająco, ale nie drażnią. Wywołują pozytywne emocje oraz skojarzenia z konkretnymi produktami firmy oraz ich opakowaniami.
Ponadto strona to wygodne źródło informacji
Rozkład treści pozwala szybko zorientować się w zawartości serwisu oraz ułatwia dotarcie do interesujących internautę miejsc. To, co najważniejsze przykuwa wzrok – duże przyciski, kierujące do konkretnych działów z produktami firmy, dział kulinarny oraz reklamy. Blok „Aktualności” pozwala na bieżąco śledzić najnowsze wydarzenia w firmie. Witryna umożliwia też skorzystanie z subskrypcji przy użyciu protokołu RSS lub zapisania się do specjalnie dedykowanego różnym grupom odbiorców newslettera.