Jak świadomie poprzez kolor uzyskać w hotelu wrażenie elegancji, dobrej jakości, nowoczesności, świeżości czy oryginalności? W jaki sposób za pomocą barw stworzyć przestrzeń, która zarabia pieniądze? Na te i inne pytania odpowiadać będą eksperci z firmy Projekt Hotel podczas konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” organizowanej podczas IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011.
Oprócz profesjonalnych szkoleń i konferencji podczas targów zostanie zaprezentowana szeroka oferta produktów i usług dla branży hotelarskiej. Zainteresowani uczestnictwem w targach i konferencji już mogą dokonywać rejestracji on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja, która upoważnia do bezpłatnego wstępu na wydarzenie. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
– Targi WorldHotel to spotkanie o ściśle branżowym charakterze, które skupia osoby poszukujące nowych produktów, usług i rozwiązań dla swojego biznesu. Dla wystawców nasze targi stają się więc doskonałym miejscem do nawiązywania cennych kontaktów biznesowych. Z kolei zwiedzający będą mogli zebrać potrzebne informacje i porównać różnorodne oferty dotyczące codziennej obsługi obiektów noclegowych, ich modernizacji, projektowania i rozbudowy. Nie zabraknie prezentacji nowych kierunków i tendencji panujących na rynku hotelarskim oraz najlepszych praktyk i rozwiązań mających zastosowanie w tej branży. Wiedzę będzie można zdobyć przede wszystkim podczas wydarzeń merytorycznych towarzyszących targom. Dobrym przykładem jest właśnie konferencja firmy Projekt Hotel poświęcona roli koloru w hotelu, podczas której eksperci podpowiedzą, jak przy pomocy kolorów wpłynąć na satysfakcję gości oraz zysk w hotelu — mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.
Dobór koloru w teorii i praktyce
Na uczestników konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” będą czekać trzy sesje. W trakcie pierwszej części zostaną omówione psychologiczne i symboliczne aspekty związane z kolorami. Eksperci opowiedzą m.in. o właściwościach kolorów, a także o barwach bezpiecznych i trudnych. Będzie można dowiedzieć się również, w jaki sposób odbierany jest kolor w zależności od padającego światła, rodzaju i wielkości powierzchni czy połączenia z innymi kolorami oraz jak korygować przestrzeń za pomocą kolorów. Ponadto zostanie przedstawiony wpływ barw na samopoczucie fizyczne i psychiczne oraz kwestie złudzeń optycznych wywołanych kolorem i sposób ich oddziaływania na podświadomość. Nie zabraknie dyskusji o trendach kolorystycznych na polskim i światowym rynku, a także upodobaniach kolorystycznych w drugiej dekadzie XXI wieku. Tematem drugiej części spotkania będzie kolor jako narzędzie w biznesie – od pomysłu na hotel, poprzez kolor, do satysfakcji gościa (potrzeby klienta) i właściciela obiektu (kolor a zysk). Omówiona zostanie kwestia konsekwencji i spójności kolorystycznej w tworzeniu identyfikacji wizualnej, architektury budynku, wnętrz oraz w doborze wyposażenia obiektów hotelowych. Ponadto, eksperci poruszą zagadnienia związane ze stylem i charakterystyką wnętrza, standardem hotelu, wiekiem gości, klimatem i nastrojem, a także zyskiem w kontekście kolorystyki. Natomiast w trakcie ostatniej, ćwiczeniowej części konferencji zaprezentowane zostaną przykłady projektów i realizacji.
Więcej informacji nt. targów można znaleźć na stronie www.worldhotel.pl.