Rotacyjne menu na pokładach, nowe kanapki na rejsach europejskich oraz zmiany w serwowaniu alkoholi na rejsach długodystansowych. Na podstawie dokładnej analizy preferencji i potrzeb pasażerów LOT zmienia swój serwis pokładowy.
LOT wprowadza zmiany w serwisie pokładowym na wszystkich rejsach europejskich i transatlantyckich. Już od lutego w klasie ekonomicznej pasażerowie rejsów krótkich są częstowani nowymi kanapkami, których rodzaj zmienia się co dziesięć dni. Pasażerowie, którzy podróżowali z LOT-em w marcu testowali i oceniali nowe menu. W oparciu o ich opinie modyfikowano receptury, by na końcu wybrać najsmaczniejsze zestawy. Ponadto od 22 marca menu na rejsach krótkich zostało poszerzone o możliwość wyboru posiłku wegeteriańskiego. Ofertę uzupełniają soki owocowe, napoje orzeźwiające, kawa i herbata.
Zmienia się również serwis na kierunkach transatlantyckich. Od kwietnia alkohol w klasie ekonomicznej serwowany jest odpłatnie. Ceny wszystkich rodzajów alkoholi, czyli piwa, wina, wódki i whisky, są przystępne – wahają się od 5 do 10 złotych, zależnie od rodzaju wybranego trunku. Uzupełnieniem oferty alkoholi są dodatkowe płatne przekąski – chipsy, orzeszki i słodycze.
– Nie wszyscy pasażerowie korzystają z darmowego alkoholu na pokładzie, natomiast jego koszty uwzględnione są w każdym bilecie. Dzięki wprowadzanym zmianom mamy możliwość zapewnienia lepszego serwisu w obszarach, z których korzystają wszyscy pasażerowie, na przykład w menu pokładowym. Docelowo płatny alkohol wprowadzony zostanie na wszystkich rejsach LOT w klasie ekonomicznej. W klasie biznes oferta alkoholi pozostaje bez zmian – mówi Dorota Haller, Dyrektor Marketingu, Produktu i PR PLL LOT. LOT pracuje również nad nowym menu na sezon letni w klasie biznes na trasach transatlantyckich.
źródło: Polskie Linie Lotnicze