North Fish znając gusta Polaków i ich potrzeby zdrowotne już 4 listopada br. wdraża kampanię pod hasłem „Zimowe Ocieplenie”, w ramach której w menu restauracji będą królowały dwie ryby – Dorsz bałkański, wypiekany w otoczeniu wyrazistej, lekko pikantnej pasty paprykowej oraz Halibut grenlandzki, w klasycznym wydaniu, w delikatnej mącznej panierce przyprawionej ziołami.
Dorsz został wybrany do oferty kampanii „Zimowe Ocieplenie” nie bez przyczyny, jako ciekawostkę warto wspomnieć, że w niektórych krajach bałkańskich pełni on rolę podobną do karpia w Polsce. Halibut natomiast to jedno z najbardziej czczonych morskich trofeum – obecny złowiony rekordzista ważył 234 kg.
Restauracje North Fish zawsze dokładają wszelkich starań, aby zaspokoić smakowe i jakościowe wymagania Klientów. Wszystkie potrawy przygotowane są od początku na miejscu w restauracji, co sprawia, że nasze produkty są codziennie świeże i smaczne. Cechy te sprawiają, że North Fish stał się charakterystycznym miejscem na polskiej mapie, w którym zawsze można zjeść nie tylko smacznie ale i zdrowo. Dodatkowo gwarancją najwyższej jakości dań jest odpowiedni dobór naszych dostawców. Kupujemy produkty najwyższej jakości, pochodzące z ekologicznie czystych regionów. Zdrowie, świeżość, jakość – to dewiza marki North Fish.
North Fish przygotował też niespodziankę dla wszystkich poszukujących inspiracji, jak i podstawowych porad związanych z rybami. W grudniu w okresie przedświątecznym w restauracjach North Fish, na stronie Facebook i w „Wysokich Obcasach” będzie można znaleźć mini poradniki rybne a w nich przepisy i poradnik dotyczący przygotowania ryby na święta, a wszystko przygotowane pod patronatem kucharza North Fish – podkreśla Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu North Food Polska S.A.