Do końca grudnia br. w kawiarniach coffeeheaven w całym kraju trwa zimowa promocja o nazwie „Winter Story”. W nowym menu znalazło się 13 nowych pozycji.
– Zimą mamy ochotę na kawy słodkie i aromatyczne, dlatego w naszym nowym menu, nazwanym „Winter Story”, znalazły się aż trzy nowe kawy smakowe, które pobudzą nas i dodadzą energii w mroźne dni – mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający coffeeheaven Polska.
Nowe smakowe kawy zabiorą klientów coffeeheaven w podróż do egzotycznej zimowej krainy. Imbirowa słodycz Gingerbread latte przywoła nastrój pachnących świąt. Macadamia nut latte – to ciepła, orzechowa opowieść na mroźną zimę. Spadek energii w krótkie i szare zimowe dni uzupełni cudowny śmietankowy smak cukierkowej słodyczy toffi w Butterscotch latte.
Wyjątkową propozycję w zimowej promocji coffeeheaven stanowi kawa „WinterBlend”, będąca połączeniem 100% ziaren arabiki, pochodzącej z Indonezji i Dominikany. Winter Blend jest dostępna w kawiarniach coffeeheaven jako kawa dnia z ekspresu przelewowego, a także w ziarnach oraz mielona w paczkach po 220g.
W zimowym menu znalazły się ręcznie robione świąteczne ciasteczka a także delikatny Muffin piernikowy z bakaliami i belgijską czekoladą, którego słodki smak budzi ciepłe zimowe wspomnienia.
Osoby, dla których coffeeheaven jest miejscem na śniadanie lub lunch odnajdą w menu „Winter Story” dwie nowe kanapki – z kurczakiem, serem brie i szpinakiem – duszonym w towarzystwie suszonej żurawiny, a także Kanapkę z wołowiną i niebieskim serem pleśniowym – w kremowym sosie z dodatkiem cząstek soczystej marynowanej dyni i rukoli. Wielbicieli mięsa skusi Farmer’s wrap z pikantnym kurczakiem w gęstym kremowym sosie z bekonem i twardym serem oraz grillowaną papryką i mieszanką sałat.
– Nową linię produktów będzie można bez trudu rozpoznać dzięki odpowiedniej selekcji form promocji i ciepłym, radosnym kolorom. Już przed wejściem do coffeeheaven klienci zobaczą plakaty z nowymi rodzajami kawy, a we wnętrzu naszych Lokali można dostrzec na licznych nośnikach POS szczegóły całej oferty. Dla ułatwienia wyboru nowe menu zostało wyróżnione przez czerwone etykiety i opakowania oraz znaczki „Winter Story” – mówi Dorota Szczerbicka, head of marketing, coffeeheaven.