Zimowa ofensywa Da Grasso

Newsy

Zimowa ofensywa Da Grasso

23 grudnia 2013

Da Grasso przygotowała kolejne atrakcje dla swoich klientów. Już 23 grudnia rusza Zimowe Okno Promocyjne, a wraz z nim rozpoczyna się okres najgorętszych rabatów.

Poprzez przeprowadzany rebranding Da Grasso dąży do ujednolicenia i standaryzacji działań promocyjnych. Do założeń strategii marketingowej należy wieloetapowe i kompleksowe podejście do promocji Sieci i poszczególnych lokali. Nowe okno promocyjne jest działaniem wspierającym, realizowanym w całej Polsce. Dodatkowo każdy lokal może korzystać z przygotowanych przez Sieć pakietów działań fakultatywnych.

Jednym z założeń rebrandingu Da Grasso jest uporządkowanie działań promocyjnych. Wprowadzone zmiany wymagały bardzo dokładnych przygotowań oraz wysokiej jakości wykonania, dlatego w przygotowaniach i koordynacji pomagają nam specjaliści. Wierzymy, że zastosowane rozwiązania pozwolą Da Grasso wyróżnić się na rynku spośród dziesiątek pizzerii. Dodatkowe aktywności posłużą integracji naszych klientów i stworzeniu rodzinnej atmosfery, co będzie miało bezpośredni wpływ na zyski franczyzobiorców  – komentuje Magdalena Piróg, Wiceprezes największej polskiej franczyzowej sieci pizzerii Da Grasso.

W okresie od 23 grudnia 2013 r. do 20 marca 2014 r., w ramach nowego okna promocyjnego, Gangi Da Grasso będą dawać do pieca we wszystkich lokalach Sieci, w całej Polsce. W każdym z kolejnych tygodni rządzić będzie inny gang, co oznacza, że kupując dwie pizze z danej pary, za drugą, w tym samym rozmiarze, zapłacimy 50% mniej. Dodatkowo, do każdej zamówionej pizzy dostaniemy już nie dwa, a trzy sosy gratis – kultowe: czosnkowy i pomidorowy, a także nowy sos ostry.

Obie promocje dostępne będą w lokalach i w dostawie, a także za pomocą nowego systemu online działającego poprzez stronę internetową sieci. Wystarczy okazać sprzedawcy ulotkę z promocyjnymi kuponami, aby cieszyć się smakiem pizzy w obniżonej cenie.