Zbliża się szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej

Aktualności

Zbliża się szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej

Głównym celem festiwalu jest promocja rodzimej kuchni oraz lokalnych restauracji. Akcja, organizowana przez sieć hurtowni Makro Polska w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne, potrwa od 4 do 24 listopada. Wezmą w niej udział lokale z całej Polski.

Sieć hurtowni Makro Polska ponownie zaprasza restauratorów oraz gości do wspólnego celebrowania Święta Niepodległości i odkrywania narodowych dań.  Głównym celem akcji Tydzień Kuchni Polskiej jest promocja bogactwa i różnorodności polskich smaków oraz wsparcie lokalnych restauracji. Festiwal cieszy się coraz większym zainteresowaniem, co potwierdza fakt, że w zeszłym roku wzięło w nim udział ponad 400 lokali z całego kraju.

– Kuchnia polska stale zyskuje na znaczeniu. Według raportu „Polska na Talerzu 2023” blisko połowa badanych wybiera rodzime dania – mówi Paweł Koperek, Menadżer ds. klientów HoReCa w Makro Polska. – Poprzez Tydzień Kuchni Polskiej odpowiadamy zatem na potrzeby gości, pokazując tradycyjną kuchnię w niecodziennym wydaniu i wspierając przy tym lokalne restauracje.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Lokale uczestniczące w festiwalu otrzymają wsparcie w postaci pakietu materiałów promocyjnych, dostępu do systemu rezerwacyjnego, specjalnej oferty na produkty oraz kompendium wiedzy przygotowanego przez szefów kuchni Akademii Inspiracji. W ramach festiwalu organizowana jest także ogólnopolska kampania informacyjna, dzięki której restauratorzy będą mogli dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i wypromować swoją markę w mediach i social mediach.

Restauratorzy zainteresowani udziałem w akcji mogą wysłać swoje zgłoszenie pod adres tkp@makro.pl bądź skontaktować się z przedstawicielem handlowym.

Więcej informacji na temat Tygodnia Kuchni Polskiej jest dostępnych na stronie: https://tydzien-kuchni-polskiej.pl.

Poradnik Restauratora jest partnerem medialnym tego wydarzenia.