Żabka w nowatorski sposób dociera do konsumentów, pojawiając się tam, gdzie toczy się letnie życie – na festiwalach muzycznych, koncertach, wydarzeniach sportowych i rodzinnych piknikach. Zielony food truck oraz sześć mobilnych sklepów towarzyszą najważniejszym eventom w całej Polsce.
W tym sezonie Żabkowy food truck przejechał już ponad 10 tys. km, a w rekordowy dzień wystawiono w nim aż 350 paragonów. Od 16 do 20 lipca można go było spotkać przed ERGO Areną w Gdańsku podczas emocjonujących rozgrywek Ligi Narodów w siatkówce mężczyzn.
Pojazd przyciąga nie tylko aromatem świeżo parzonej kawy czy hot dogami, ale sam w sobie stanowi atrakcję – wzbudza ciekawość tych, którzy chcą zobaczyć, jak znany format sklepu funkcjonuje w mobilnej odsłonie. Dzięki pełnej mobilności może działać niemal natychmiast po dotarciu na miejsce. Na co dzień stacjonuje przy promenadzie w Świnoujściu, ale regularnie rusza w trasę – już od 24 do 27 lipca pojawi się na Ostróda Reggae Festival, towarzysząc uczestnikom do późnych godzin nocnych, nawet do 3:00.
– Stale poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Dzięki food truckowi i mobilnym sklepom jesteśmy tam, gdzie nas szukają – nawet w miejscach, w których nie ma tradycyjnych sklepów – podkreśla Aldona Kupracz, Head of Range, Floor & Space Management w Żabka Polska. – Oba formaty łączą wygodę z dostępnością, umożliwiając szybkie i komfortowe zakupy podczas letniego wypoczynku – dodaje.
Mobilne menu, które podbija lato
Hitem oferty w food trucku jest hot dog amerykański, dostępny wyłącznie w mobilnych punktach. Serwowany w rozciętej bułce z parówką wiedeńską, ogórkiem konserwowym, prażoną cebulką i klasycznymi sosami (ketchup, musztarda), stał się ulubieńcem klientów. Popularnością cieszą się także Chrupbox z podwójną porcją frytek oraz pizza w stylu neapolitańskim.
Menu dostosowywane jest do charakteru wydarzenia – podczas koncertów dostępna jest opcja Fill\&Chill z napojami serwowanymi w kubkach z lodem, a na rodzinnych piknikach nie brakuje lodów, które szczególnie uwielbiają najmłodsi.
Sklepy mobilne Żabka – szybki montaż, duży zasięg
Na wydarzeniach trwających co najmniej dwa dni Żabka obecna jest także w formie mobilnych sklepów kontenerowych, które powstają w zaledwie kilka godzin dzięki montażowi z użyciem dźwigu. Każdy z nich ma ok. 30 m² powierzchni, a w trakcie największych wydarzeń działają nawet cztery jednocześnie. Godziny otwarcia i asortyment dopasowywane są do specyfiki wydarzenia.
W stałej ofercie znajdują się m.in. hot dogi amerykańskie, kiełbasa z grilla, frytki, stripsy, kawa, herbata, zimne napoje, a także pożywne kanapki, świeże sałatki, woda Od Nowa i lemoniada Wycisk.
Aktualnie mobilne Żabki działają: we Władysławowie, pod Krakowem – na terenie wystawy Harry Potter. W najbliższych tygodniach sklepy pojawią się także na największych letnich festiwalach: Męskie Granie (Gdańsk, Szczecin, Wrocław, Kraków, Warszawa) oraz Rockowizna (Poznań, Kraków).
Wyniki mówią same za siebie
Popularność mobilnych formatów Żabki potwierdzają dane sprzedażowe – zarówno pod względem liczby transakcji, jak i odwiedzin klientów. To wyraźny sygnał, że klienci chcą mieć dostęp do szybkich, wygodnych zakupów niezależnie od miejsca i czasu – a Żabka skutecznie na te oczekiwania odpowiada.
źródło: Biuro Prasowe Żabka Polska
oprac. H.Handkowska