Jak budować skuteczną strategię restauracji, jak rozmawiać z pracownikami, aby nas słuchali, czy jak nawiązać skuteczną współpracę z blogerem? To jedne z wielu pytań, na które poznaliśmy odpowiedź podczas Food Interactive Days – wydarzenia kierowanego do branży gastronomicznej, które w dniach 6-7 lutego odbyło się w Gdańsku. Podczas dwóch dni cenieni specjaliści z branży poprowadzili szkolenia oraz warsztaty.
Jak budować skuteczną strategię restauracji, jak rozmawiać z pracownikami, aby nas słuchali, czy jak nawiązać skuteczną współpracę z blogerem? To jedne z wielu pytań, na które poznaliśmy odpowiedź podczas Food Interactive Days – wydarzenia kierowanego do branży gastronomicznej, które w dniach 6-7 lutego odbyło się w Gdańsku. Podczas dwóch dni cenieni specjaliści z branży poprowadzili szkolenia oraz warsztaty. Odbywały się one równocześnie w trzech salach i od porannych do popołudniowych godzin cieszyły się dużym zainteresowaniem. Swoim doświadczeniem podzielili się eksperci, którzy do Gdańska przyjechali m.in. z Krakowa, Warszawy oraz Poznania. Podczas licznych spotkań poruszane były tematy z zakresu marketingu gastronomicznego, prawa pracy, czy zasobów ludzkich. Pomorze słynie z bardzo wysokiego poziomu barmaństwa, dlatego podczas Food Interactive Days nie mogło zabraknąć specjalnej strefy BAR 4.0 Challenge. To tu swój kunszt zgodny z filozofią zero waste prezentowali cenieni barmani z Krakowa, Warszawy i Gdańska. Zaproszeni goście zachęcali do rezygnacji z plastikowych słomek, które po jednorazowym użyciu trafiają do śmieci. Chcąc chronić środowisko warto również zamiast cytrusów wykorzystać do drinków lokalne rośliny, zioła a nawet chwasty. Uzupełnieniem części szkoleniowej była ekspozycja targowa. To tu swoją ofertę prezentowali producenci sprzętu i produktów gastronomicznych. Na stoiskach odbywały się również degustacje. Swoje bezglutenowe dania prezentowali m.in. Jola Słoma i Mirek Trymbulak z Atelier Smaku, a kaszubskich specjałów można było spróbować m.in. na stoisku „Nasza Chata”. Organizatorem wydarzenia były Targi w Krakowie.
Poradnik Restauratora był patronem medialnym tego wydarzenia.