Z „QAFP na obcasach” w nowe 100-lecie

Newsy

Z „QAFP na obcasach” w nowe 100-lecie

22 października 2013

19 października br. w warszawskim Hotelu Radisson Blu Sobieski na jubileuszowej gali Ligi Kobiet Polskich nastąpiła kolejna odsłona kampanii QAFP. Działanie finansowane jest ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Tym razem działania pod hasłem „QAFP na obcasach” skierowane są przede wszystkim do kobiet, domowych kreatorek smaku, strażniczek zdrowego stylu życia, managerek domowych zakupów. UPEMI jako oficjalny partner organizacyjny Gali zadbał o całą oprawę kulinarną tego wspaniałego wieczoru.

 Na stołach królowały schab wieprzowy faszerowany grzybami z sosem żurawinowo-gruszkowym, roladki z polędwiczek wieprzowych faszerowane suszonymi owocami czy polędwiczki wieprzowe faszerowane serem Dor Blue z mango chutney. Uczestniczki Gali smakowały również znakomite wędliny wyprodukowane  zgodnie z zasadami systemu QAFP, szczególną popularnością cieszyła się kaszanka. Przebojem wieczoru okazało się trio mięs: karkówka, schab i polędwiczka oznaczone symbolem QAFP. Zaproszeni goście rozkoszowali się niepowtarzalnym smakiem i jakością serwowanych potraw. Nad całością przygotowań kulinarnych czuwał szef kuchni Radisson Blu Sobieski. Nad oprawą artystyczną gali czuwał patron medialny TVP.

Jubileusz 100 – lecia Ligi Kobiet Polskich, jednej z najstarszych organizacji społecznych działających na rzecz kobiet i ich rodzin, zgromadził w salach hotelu ponad 300 kobiet z całej Polski oraz zaproszone na ten wieczór delegacje kobiet z Chin, Rosji i Czech, a także gości specjalnych wyróżnionych przez organizację pamiątkowymi statuetkami.

Szczególne podziękowania wraz z pamiątkowym dyplomem Przewodnicząca Ligii Kobiet Polskich Aldona Michalak skierowała na ręce prezesa zarządu UPEMI Wiesława Różańskiego za wspaniale i profesjonalnie przygotowaną kulinarną część Gali.

 W krótkim przemówieniu prezes UPEMI zaprezentował główne założenia systemu QAFP i zachęcił zgromadzone kobiety do zwracania bacznej uwagi na produkty, które na co dzień wkładają do zakupowych koszyków. Przekonywał także do artykułów oznaczonych symbolem QAFP, jako produktów gwarantujących zawsze najwyższą jakość.

 „Mamy nadzieję, że zaserwowane specjały z mięsa wieprzowego były najlepszą wizytówką Systemu oraz najskuteczniejszą reklamą dla QAFP. Miło nam było gościć szacowną Jubilatkę i razem z nią wejść w nowe stulecie Ligii ze znakiem jakości QAFP” – podsumował prezes Wiesław Różański.