Poza rozwojem organicznym na dynamikę sprzedaży Grupy w czwartym kwartale 2019 roku pozytywnie wpłynęła konsolidacja wyników niedawno przejętej sieci restauracji Sushi Shop. Z wyłączeniem sprzedaży tego biznesu przychody Grupy wzrosły o 17,1%.
Sprzedaż wygenerowana na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej wyniosła 232 mln EUR, co stanowi wzrost o 18,7% w porównaniu do analogicznego okresu roku wcześniejszego. Sprzedaż wygenerowana w tej dywizji w walutach lokalnych wzrosła o 18,8%.
Przychody dywizji rosyjskiej wyniosły 56 mln EUR i były o 26,3% wyższe niż przed rokiem. W walucie lokalnej sprzedaż tej dywizji w porównaniu do Q4 2018 wzrosła o 16,6%.
Sprzedaż dywizji Europa Zachodnia kształtowała się na poziomie 210 mln EUR i była o 17,3% wyższa, niż przed rokiem.Przychody rynku hiszpańskiego, które zostały ujęte w wynikach dywizji Europa Zachodnia, wyniosły 76 mln EUR i były o 11,6% wyższe, niż przed rokiem.
Przychody na rynku chińskim osiągnęły poziom 22 mln EUR i były o 16,8% wyższe w stosunku do analogicznego okresu w 2018 roku (wzrost o 15,4% w walucie lokalnej).
Przychody segmentu Unallocated wyniosły 9 mln EUR i były o 75,6% wyższe, niż przed rokiem. W walucie lokalnej odnotowano wzrost o 74,6%.