8 czerwca br. Matthew Pomeroy – globalny ambasador marki Absolut znany z tworzenia ekstrawaganckich mikstur, autorytet w dziedzinie maestrii barmańskiej spotkał się z entuzjastami wódki, aby opowiedzieć o sztuce miksologii. Wprowadził wszystkich gości w tajniki kultury koktajlowej oraz zachęcił do odkrywania nowych smaków. Jak twierdzi – to co jest esencją wódki Absolut – to jej smak. Przez sześć lat prowadził Vodka Bar w Londynie i to właśnie tam odkrył swoją pasję do tego trunku.
– Czysta, bliska środowisku, idealna – taka właśnie jest wódka Absolut – twierdzi Matthew. – Absolut tworzony jest przez ludzi z pasją, którzy każdego dnia dbają o najwyższą jakość procesu ciągłej destylacji. Mając na uwadze jakość, każda kropla wódki pochodzi z jednego gatunku pszenicy, jednego źródła oraz produkowana jest tylko w jednym miejscu – w Ahus. To prawdziwy powód do dumy Szwedów – dodaje.
Absolut jest olbrzymim sukcesem marketingowym od ponad 30 lat. To czas efektywnej współpracy z środowiskami artystycznymi, które zaowocowały setkami oryginalnych kampanii. Na przestrzeni tych lat pojawiło się ponad tysiąc różnych projektów. Pierwszą i jednocześnie jedną z najsłynniejszych kolaboracji z artystami była współpraca z Andym Warholem w 1985.
Przybyli goście także mieli okazję do kreatywnych popisów. Najpierw zostali zaproszeni do oryginalnego tastingu wódki Absolut z kawiorem. A następnie mieli okazję spróbować różnych technik miksologii pod okiem specjalisty.