Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek MAKRO

Newsy

Wojciech Harapkiewicz ambasadorem nowych marek MAKRO

11 kwietnia 2018

Ambasadorem marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional został Wojciech Harapkiewicz – Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska.

Jako ambasador marek MAKRO Chef, MAKRO Premium i MAKRO Professional Wojciech Harapkiewicz wystąpi w serii filmów edukacyjnych. Szef kuchni restauracji Babinicz w kompleksie Dworzysko w Szczawnie-Zdroju będzie wyszukiwał różnego rodzaju produkty z całej Polski, takie jak dziczyzna, sery czy ryby, prezentował związane z nimi techniki kulinarne oraz przygotowywał na ich podstawie przepisy z wykorzystaniem produktów marek własnych. Doradzi również w procesie przygotowywania wzbogaconej oferty kolejnych profesjonalnych produktów dla gastronomii.

Szef Kuchni Tradycyjnej 2018 Gault&Millau Polska Wojciech Harapkiewicz wystąpi również w kampanii promocyjnej nowych marek MAKRO Polska w prasie branżowej, Internecie i mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook, Instagram i w kanale YouTube marki. W halach MAKRO pojawi się również specjalne oznakowanie.

Ambasador marek własnych MAKRO Wojciech Harapkiewicz jest zaangażowany także w inne inicjatywy prowadzone przez sieć hurtowni. Jest on członkiem Rady Programowej Szefa dla Młodych Talentów – edukacyjnego programu odpowiedzialności społecznej skierowanego do młodych kucharzy. Harapkiewicz zasiada również w jury konkursu dla szkół gastronomicznych Wyzwanie MAKRO Chefa oraz prowadzi warsztaty kulinarne dla przedstawicieli branży HoReCa w ramach programu Szef dla Szefów.