W restauracjach Sphinx, sieci należącej do Sfinks Polska, ukazało się wiosenne lifestylowe Menu Sphinx. Tematem przewodnim jest podsumowanie 20 lat istnienia restauracji Sphinx na rynku, a wydanie otwiera wywiad ze znanym polskim kierowcą rajdowym – Krzysztofem Hołowczycem, który opowiada o wyścigowych emocjach, a także o gotowaniu. W specjalnym numerze znalazły się też kulinarne ciekawostki, m.in. na temat wołowiny i jej zdrowotnych walorów oraz rozmaite przepisy. Na łamach wiosennego wydania Sphinx po raz pierwszy prezentuje postać dziecięcej maskotki wraz z konkursem na jej imię, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody.
– Najnowsze Menu Sphinx to wydanie szczególne, bo podsumowujemy w nim równo dwie dekady pełne smaków i kulinarnych odkryć. W tym czasie z jednego lokalu, który powstał w Łodzi wyrosła znana w całym kraju sieć restauracyjna, a zarazem najmocniejsza polska marka gastronomiczna. Oryginalną kuchnią i obsługą Sphinx szybko przekonał do siebie klientów i w efekcie stał się miejscem spotkań dla każdego i na każdą okazję. Sięgając po najnowszy numer Menu Sphinx nasi goście dowiedzą się więcej o tej kulinarnej przygodzie, ale też o tym, co robimy dziś, by odkrywać dla nich nowe smaki. Ponadto w wiosennym wydaniu nie mogło zabraknąć inspirujących przepisów na pyszne potrawy, które można przyrządzić w domowym zaciszu – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, do której należy sieć Sphinx.
Menu Sphinx tradycyjnie stanowi połączenie karty dań z różnorodnymi ciekawostkami kulinarnymi. W nowym numerze oprócz rozmowy w Krzysztofem Hołowczycem znaleźć można aktualności z życia restauracji, informacje o nowej ofercie „Gwiazdy Sezonu: Kulinarne Superprodukcje”, a także wiele przepisów. Poświęcono również miejsce podsumowaniu dwudziestoletniej obecności restauracji Sphinx w Polsce. Przy okazji tego jubileuszu na łamach najnowszego wydania Sphinx przedstawia kilka faktów dotyczących sieci, a także historię kultowych specjałów serwowanych w restauracjach, jak choćby shoarma. Oprócz tego przygotowany został również specjalny rozdział pod hasłem „Z miłości do wołowiny”, w którym odkryć można zalety tego mięsa czy poznać stopnie jego wysmażenia. Klienci wybiorą się również w kulinarną podróż do Belgii i dowiedzą się, jak przygotować prawdziwe belgijskie frytki. Ponadto nie zabrakło atrakcji przygotowanych z myślą o najmłodszych, jak łamigłówka czy konkurs na imię bohatera, a także kuponów rabatowych do restauracji Sphinx, WOOK oraz Chłopskie Jadło, które w tym roku również świętuje swoje dwudziestolecie.