Nominowana do nagrody Best Hotel Award 2014 sieć hoteli biznesowych Focus Hotels, po raz kolejny zachęca do wypróbowania oferty kusząc atrakcyjnymi cenami. 27 lutego wystartowała kampania promocyjna, która potrwa do 20 marca. W tym czasie będzie można dokonywać rezerwacji na preferencyjnych warunkach na okres od 3.03 aż do 4 maja 2014. Celem biznesowym działań jest zwiększenie sprzedaży oraz pozyskanie nowych klientów.
Gościnny personel, dopasowanie oferty cenowej, dobry produkt, ciągłe doskonalenie oraz wysoka jakość usług zostały docenione w branży. W 2013 roku łódzki hotel Focus został uhonorowany tytułem „Hotelu Roku 2012 w kategorii sieciowych hoteli biznesowych”. Klienci biznesowi podkreślają, że wybierają hotele Focus ze względu na świetny produkt , znakomitą relację jakości do ceny – dobrą lokalizację, przestronne, komfortowe pokoje do pracy i wypoczynku, ale też na bezpłatny pakiet usług dodatkowych, takich jak dostęp do sieci wifi w całym obiekcie, czy kawa i kanapka na wynos.
– Kampania ma zasięg ogólnopolski, stawiamy głównie na Internet. Na naszej stronie znajdą się banery informacyjne i specjalny landing page przenoszący od razu do sytemu rezerwacji. Materiały informacyjno-promocyjne będą dostępne również w poszczególnych obiektach hotelowych sieci – mówi Anna Krupa-Cristescu, kierownik marketingu sieci Focus Hotels