Do 30 kwietnia pod hasłem #FoodSoundsGood potrwa Restaurant Week. Poradnik Restauratora jest partnerem medialnym tego wydarzenia.
Po dwóch ostatnich rekordowych edycjach (#FoodFeelsGood – 121 tys. gości; #FoodLooksGood – 135 tys. gości) tematem tegorocznego Festiwalu popisowych menu w najlepszych restauracjach jest brzmienie jedzenia! To będzie najbardziej „muzyczna” edycja Restaurant Week, w której goście będą odkrywać akustyczne niespodzianki dań w wiodących polskich restauracjach w Polsce i wybierać spośród ponad 2500 harmonijnych kompozycji – zaznacza Marcin Wawrzeń, Country Manager Restaurant Week.
Festiwal ten odbywa się w kilkudziesięciu miastach w 13 największych regionach: Warszawie, Łodzi, Lublinie, Rzeszowie, Krakowie, na Śląsku, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Szczecinie, Białymstoku, Warmii i Mazurach, a także w Radomiu. Swoje popisowe menu przygotuje blisko 400 restauracji – wśród nich krakowska La Forchetta, łódzkie Ryby&Owce, Miska Gastro Bowls, Angelo Ristorante, Koku sushi; trójmiejskie Fellini, Hokkaido Sushi & Japan Cuisine, Osteria Fino, Synteza Restauro & Cocktail, Fisherman; wrocławskie Piwnica Świdnicka, Forum Kulinarne, Concordia Taste, Rumbar, Browar Stu Mostów na Świdnickiej. Znalazły się także znane gościom warszawskie restauracje Baczewskich, Frank Winebar & Shop, Casablanca, Portunol bistro iberico oraz LAS – lokalna atrakcja stolicy.
Więcej: https://restaurantweek.pl/