Międzynarodowe lotnisko w Helsinkach przechodzi właśnie największe zmiany w historii. W latach 2014-2015 otwartych lub zaprojektowanych na nowo zostanie blisko 70 sklepów i restauracji.
Port lotniczy, który przygotowuje się do przyjmowania 20 milionów pasażerów w 2020 roku, przygotowuje się właśnie do rozszerzenia swojej oferty i przyjęcia najbardziej znanych marek w świecie gastronomii, z których pierwsze otworzą swoje punkty już tego lata. Finavia, operator helsińskiego lotniska, stawia na różnorodność, stąd obecność między innymi Two Tigers Sushi and Noodle oferującego świeże sushi i dania z makaronu, Freshly Made, którego menu opiera się w głównej mierze na ofercie śniadaniowej czy Urban Food Market, serwującego swoim gościom różnorodne przekąski i dania na wynos. Przeprowadzane zmiany mają wyjść naprzeciw oczekiwaniom podróżnych i sprawić, by lotnisko w Helsinkach umocniło swoją pozycję jako główny punkt transferowy między Azją i resztą Europy.