Warsztaty miksologii z Bacardi-Martini Polska

Newsy

Warsztaty miksologii z Bacardi-Martini Polska

09 grudnia 2011

Bacardi-Martini Polska zorganizowała szkolenie dla barmanów i kelnerów z warszawskiego Teatru Kamienica. Spotkanie poprowadził Dariusz Kosiorek.

Alkohole Premium z portfolio Bacardi – Martini Polska już od kilku miesięcy towarzyszą najciekawszym wydarzeniom odbywającym się w warszawskim Teatrze Kamienica. Podczas premier spektakli oraz otwarcia restauracji, zaproszeni goście mieli okazję spróbować koktajli przygotowanych na bazie alkoholi takich jak wódka Grey Goose, gin Bombay Sapphire, czy whisky Dewar’s. Wyśmienite drinki będą pojawiać się w Kamienicy coraz częściej – w związku z zawiązaniem stałej współpracy z teatrem, Bacardi – Martini Polska zorganizowała szkolenie dla barmanów z tamtejszej restauracji. Spotkanie poprowadził mistrz miksologii z ponad dwudziestoletnim stażem, Dariusz Kosiorek. Jest on jednym z dwudziestu trzech Polaków wyróżnionych tytułem master bartender. Jego autorskim projektem jest Poznańska Akademia  Barmanów, w której przekazuje swoją wiedzę adeptom sztuki barmańskiej z całej Polski. Szkolenie w Teatrze Kamienica było niecodziennym spotkaniem – uczestnicy zdobyli nie tylko teoretyczną wiedzę na temat alkoholi z portfolio Bacardi-Martini Polska,  ale także mogli spróbować swoich sił podczas warsztatów praktycznych. Uczestnicy szkolenia dowiedzieli się w jaki sposób produkowana jest whisky Dewar’s, co wyróżnia szampany Laurent – Perrier od innych trunków oraz skąd pochodzą źródła nieskazitelnego smaku ginu Bombay Sapphire. Przekonali się również, że stworzenie niebanalnego koktajlu o idealnej kompozycji smaków i aromatów nie jest łatwe. Dzięki pomocy Darka Kosiorka, początkujący barmani nauczyli się przyrządzać drinki na bazie alkoholi Premium, takich jak wódka Grey Goose, tequila Camino Real oraz koniak Baron Otard. Strzałem w dziesiątkę okazał się kultowy już koktajl Cosmopolitan, przygotowany na bazie Grey Goose, czyli Najlepiej Smakującej Wódki Na Świecie. Odrobina kreatywności i zmysłu artystycznego w połączeniu ze szczyptą wiedzy to podstawa do odkrywania nowych smaków w niebanalnych koktajlach na bazie alkoholi z portfolio Bacardi – Martini Polska. Szkolenie umożliwiło barmanom restauracji Teatru Kamienica poznanie tajników wiedzy miksologicznej, niezbędnej do tworzenia wyśmienitych drinków. Kompleksowe warsztaty, łączące teorię z praktyką, były niepowtarzalną okazją do podwyższenia swoich kwalifikacji i umiejętności.