Warsztaty Kelnerskie w Warszawie

Newsy

Warsztaty Kelnerskie w Warszawie

27 kwietnia 2011

Akademia Kelnerska Grzegorza Górnika zaprasza na Warsztaty Kelnerskie (potwierdzone certyfikatem uczestnictwa) które odbędą się w dniu 17 maja br.(wtorek)  od godz. 10.00 do 14.00 w Warszawie.

Na warsztatach zostanie zaprezentowany I rozdział najnowszego poradnika kelnerskiego „Nauka usługiwania”(promocyjna możliwość zakupu – prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci zakupu poradnika – ilość ograniczona). Cena 99,90 zł(promocja tylko dla uczestników warsztatów 50,00 zł)

Warsztaty są skierowane tylko dla menagerów, kierowników restauracji, kelnerów profesjonalistów i adeptów sztuki kelnerskiej. Udział w warsztatach jest odpłatny – (200 zł od osoby + 29,90 zł – Komiks Kelnerski) wpłatę dokonać należy(najpóźniej na dwa dni przed terminem warsztatów) przelewem na adres

Agencja Promocji Pracy i Reklamy  – “WSCHÓD”

Akademia Kelnerska Grzegorza Górnika

ul. Piłsudskiego 37a

24-100 Puławy

Nr.konta: 61 1020 3219 0000 9402 0025 2213

Udział w warsztatach należy potwierdzić dokumentem  przelewu i przesłaniem ankiety osobowej e-mailem na adres: grzegorz.gornik@wp.pl, telefon kontaktowy: 502 46 55 47

 

Ramówka godzinowa:

10.00-11.30 -wykłady

11.30 -11.45- przerwa kawowa

11.45-13.15- ćwiczenia praktyczne

13.15-13.30-przerwa kawowa

13.30-15.00-ćwiczenia praktyczne

 

Program warsztatów:

 

Zachowanie się kelnera w czasie usługiwania

 

1. Pozdrawianie gości.

2. Tytulatury – Tytułowanie.

3. Wskazanie miejsca.

4. Zadawanie pytań.

5. Polecanie napojów.

6. Polecanie potraw.

7. Porządek dań.

8. Zasady grzeczności w trakcie usługiwania.

9. Usprawiedliwienie w sytuacji kelnerskich uchybień.

10. Zewnętrzny wygląd kelnera.

11. Higiena i pielęgnacja rąk, ust i stóp.

12. Rozmowy i konwersacje.

13. Pierwszoplanowa postawa – I CAN, FOLLOW ME.

14. Wejście do zamkniętych pokoi lub sal.

15. Napiwek.

16. Zachowanie kelnera w sytuacjach kłótni lub sporu.

17. Znalezione przedmioty i inne rzeczy.

18. Podawanie gazet.

19. Gość opuszcza restaurację.

20. Sprzątanie stołu.

21. Zachowanie kelnera w pustej restauracji.