Courtyard by Marriott Warsaw Airport, należący do Grupy PHH, został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International w Polsce za rok 2022. Tym samym zajął pierwsze miejsce wśród hoteli tej marki w kraju.
Na podstawie 10 tysięcy uzyskanych opinii warszawski Courtyard zdobył pierwsze miejsce wśród wszystkich hoteli tej marki w Polsce i uplasował się na trzecim miejscu spośród 83 hoteli marki Courtyard w krajach w regionie EMEA. Na wyróżnienie gości szczególnie zasłużyła obsługa gastronomiczna, jakość jedzenia oraz czystość na terenie hotelu.
Te wyniki to codzienna wytężona praca całego zespołu warszawskiego hotelu Courtyard, który nieustannie pracuje nad utrzymaniem wysokiego standardu usług, również w nowym roku. Jestem dumna z pracy moich pracowników i cieszę się, że ich wysiłek i indywidualne podejście do potrzeb gości, pozwoliły na osiągnięcie jednego z najlepszych wyników wśród hoteli Courtyard w Polsce oraz w całym regionie – podsumowała Sylwia Korzeniewska, Dyrektor Hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport.
Czterogwiazdkowy Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport usytuowany jest naprzeciwko terminalu na Lotnisku Chopina w Warszawie i jest pierwszym hotelem tej marki w Polsce. Obiekt posiada 241 pokoi i 13 sal konferencyjnych o powierzchni prawie 764 m kw. W momencie otwarcia w 2003 roku, obiekt był jedynym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska w Polsce. Sukces hotelu zapoczątkował inne inwestycje hotelowe zlokalizowane w pobliżu lotnisk w Polsce. Co roku z usług hotelu korzysta prawie 90 tys. gości. Courtyard by Marriott Warsaw Airport był wielokrotnie nagradzany międzynarodowymi nagrodami, m.in. w 2021 roku zajął pierwsze miejsce w rankingu wszystkich 1273 hoteli marki Courtyard na świecie oraz pierwsze miejsce w Europie wśród wszystkich hoteli sieci Marriott, pozyskując najwięcej nowych uczestników programu lojalnościowego Marriott Bonvoy.