Do 11 listopada br. Wars wspólnie z Marszałkiem Województwa Kujawsko-Pomorskiego promuje w pociągach PKP Intercity Berlin-Warszawa-Ekspress powrót gęsiny na polskie stoły.
Obsługa Wars częstować będzie wszystkich pasażerów koreczkami z półgęska. Dodatkowo w tym okresie w ofercie pojawi się sałatka z półgęskiem wędzonym.
– Wagony gastronomiczne obsługiwane przez WARS docierają nie tylko do największych miast w Polsce, ale i do Wiednia, Berlina, Nicei czy Paryża. To idealny kanał promocji produktów regionalnych z Polski. Zapraszamy wszystkich chętnych do współpracy. Cieszymy się, że gęsina z kujawsko-pomorskiego przeciera szlaki – podkreślił Paweł Dudek, Prezes Zarządu Wars S.A.
Dzięki Wars i PKP Intercity tegoroczna kampania promocyjna “Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina” wykracza poza granice Polski. Akcja promocyjna tego mięsa objęta jest patronatem Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego.