15 września br. w Warszawie miało miejsce oficjalne otwarcie pierwszego lokalu marki Frooyog w Polsce. Wydarzenie połączone z degustacją mrożonych jogurtów i soków marki zgromadziło wielu amatorów zdrowych słodkości.
Nowa alternatywa lodowych deserów wzbudziła spore zainteresowanie zarówno wśród warszawiaków, jak i turystów. Mrożonych jogurtów nowej generacji najchętniej próbowała młodzież w wieku szkolnym i studenci, dla których marka Frooyog to kolejny, obok zagranicznych, lifestylowych konceptów gastronomicznych, modny punkt spotkań ze znajomymi.
Licznie zgromadzeni goście mogli wypróbować produktów oferowanych przez Frooyog: mrożonego jogurtu Frooyog słodzonego syropem z agawy, serwowanego z różnorodnymi dodatkami (tzw. toppingami) oraz świeżo wyciskanych soków owocowo-warzywnych. Osoby, które po raz pierwszy zetknęły się z deserem popularnym na świecie, również doceniły nowy koncept stawiając go ponad najlepsze lody. Właściciele marki podkreślają jednak, iż – w odróżnieniu od słodzonych białym cukrem deserów – jest to znacznie zdrowszy i pełnowartościowy posiłek.
– Cieszy nas, że ludzie zwracają coraz większą uwagę na to, co jedzą i na skład produktów, które wybierają. Frooyog to odpowiedź na aktualne potrzeby konsumentów poszukujących alternatywy dla niezdrowych dań. Dlatego tworząc markę Frooyog jasno sprecyzowaliśmy swoje cele – dbamy o zdrowie i dobre samopoczucie naszych Klientów. Produkty Frooyoga są lekkie, dietetyczne i odpowiednie dla każdego – zarówno dla młodych, aktywnych osób, jak i dla dzieci czy diabetyków – mówi Magdalena Różanowska, Prezes Zarządu Spółki BeFit, właściciela marki Frooyog.
Polska marka zapowiada dalszą rozbudowę oferty o nowe, zdrowe i smaczne posiłki. Wkrótce do menu Frooyoga dołączy również pożywna owsianka oraz aromatyczna kawa.