15 listopada w galerii Libero Katowice ruszył pierwszy w Polsce lokal Papa Diego. W katowickim lokalu można spróbować m.in. kilku rodzajów burrito, tacos i burrito bowli, a także specjalnej lokalnej wersji tych dań – z krupniokiem.
W katowickim Papa Diego goście spróbują przysmaków kuchni meksykańskiej: tacos z wyjątkowymi salsami, między innymi mango-tamaryndową lub chipotle, nachos z wieprzowiną carnitas oraz burrito z kurczakiem w korzennym sosie mole. Wszystkie smaki będą dostępne również w formie modnych burrito bowli. Wyjątkową propozycją przygotowaną specjalnie z myślą o mieszkańcach Śląska są warianty meksykańskich dań z lokalnym krupniokiem. Popisowy deser Papa Diego to tradycyjne chrupiące churros podane z waniliowym sosem czekoladowym.
Managerem i szefem kuchni jest Rafał Saneta, który pracował m.in. w restauracji Hard Rock Cafe.
Papa Diego to pierwsza marka stworzona przez Foodio Concepts – firmę założoną przez spółkę Helios z Grupy Agora, operatora największej w Polsce sieci multipleksów oraz jej partnerów biznesowych – Piotra Grajewskiego i Piotra Komóra, doświadczonych managerów z branży restauracyjnej, którzy współtworzyli i zarządzali m.in. warszawskimi restauracjami Blue Cactus, Iguana Lounge i Hard Rock Cafe.
Papa Diego w Libero Katowice to pierwszy lokal tej sieci. Kolejne powstaną m.in. w Gdańsku (Forum Gdańsk), Poznaniu (Posnania), Warszawie (Centrum Praski Koneser, Galeria Młociny) i Łodzi (Manufaktura). W planach jest również drugi lokal w Katowicach – w Galerii Katowickiej.