Sprzedaż za pośrednictwem zewnętrznych platform do zamawiania online wiąże się z obowiązkiem posiadania dodatkowego sprzętu, a co za tym idzie – wysokich kosztów i czasu, potrzebnego na ich ręczne wprowadzanie. Firma GoPOS uruchomiła nową funkcjonalność, która pozwala zredukować ilość sprzętu oraz kompleksowo zarządzać wszystkimi napływającymi zamówieniami z jednego ekranu. W jej ofercie można znaleźć już trzy największe platformy do zamawiania jedzenia online – Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl.
Nowatorskie rozwiązanie oferowane przez system pozwala w pełni zautomatyzować obsługę zamówień z zewnętrznych portali. Dzięki temu wszystkie napływające zamówienia, bez względu na to, z jakiego źródła pochodzą, można przyjmować bezpośrednio na jednym panelu zarządzania.
Oferowane przez nas rozwiązanie, nad którym ostatnio tak intensywnie pracujemy, ma przede wszystkim pomóc restauratorom usprawnić proces obsługi zamówień z portali zewnętrznych i w pełni go zautomatyzować. Integracja z platformą to krok w przyszłość. Widząc ogromne zainteresowanie, jakim cieszy się rynek delivery w Polsce, staramy się usprawniać naszą ofertę i ciągle dostosowywać ją do nowej rzeczywistości. Co więcej, już teraz testujemy następną integrację z kolejnym dużym graczem na polskim rynku, o której poinformujemy już niebawem – mówi Grzegorz Kożuchowski, dyrektor generalny GoPOS.
Taka funkcjonalność posiada szereg korzyści. Przede wszystkim dzięki automatycznemu przyjmowaniu zamówień na jednym urządzeniu można zredukować nawet do 40% błędów. Dzięki niej pracownicy nie muszą poświęcać już czasu na ręczne wprowadzanie danych, gdyż wszystkie napływają bezpośrednio do systemu POS. Integracja pozwala ponadto skrócić czas przyjmowania zamówień o 73% i umożliwia ich dowolne akceptowanie lub anulowanie z jednego panelu oraz automatyczne przesyłanie na kuchnię.
Korzystając z kilku platform, problematycznym często okazuje się wprowadzanie zmian w menu. Programiści GoPOS zadbali i o ten aspekt. Aplikacja pozwala wprowadzać wszystkie modyfikacje do jednego panelu, a następnie wysłać zaktualizowane menu do wszystkich sklepów jednym kliknięciem. W rezultacie pozwala to zmieniać menu do 84% szybciej. Ciekawym rozwiązaniem jest także możliwość blokowania wybranej pozycji, pomocna w przypadku potrzeby wstrzymania sprzedaży konkretnego dania. Dzięki integracji takie działanie wykonamy – podobnie jak w przypadku konfiguracji menu – prosto z jednego panelu.
Ważny punkt stanowi także możliwość generowania dowolnych raportów sprzedażowych, w tym porównawczych w celach zaawansowanej analizy. Korzystając z kilku źródeł sprzedaży online, jak Uber Eats, Glovo, Pyszne.pl, czy własny sklep online, takie dane mogą pomóc osiągać jeszcze większe zyski. Dzięki rozwiązaniom chmurowym dostęp do raportów możliwy jest poprzez dowolne urządzenie osobiste z dostępem do Internetu.
Obecnie w ofercie firmy istnieje możliwość integracji z trzema największymi portalami: Uber Eats, Glovo oraz Pyszne.pl, a także opcja utworzenia własnego sklepu online. Jednak już wkrótce mają ukazać się kolejne, a wśród nich także te, z firmami kurierskimi.