Akademia Smaku Sokołów za cel stawia sobie promocję zdrowego trybu życia, poprzez propagowanie sztuki kulinarnej zgodnej z najnowszymi trendami żywieniowymi.
– Współpraca z blogerami jest niezwykle ważnym elementem działań Akademii Smaku Sokołów – mówi Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektor Spółki ds. PR i Komunikacji w Sokołów S.A. – Są oni naszymi stałymi gośćmi na organizowanych w Akademii warsztatach, poświęconych szeroko pojmowanej tematyce zdrowej, zbilansowanej diety, która pozytywnie wpływa na jakość całego życia. Cenimy ich zaangażowanie, umiejętności oraz wielką wiedzę merytoryczną – stąd nasz pomysł, by poprosić ich o ocenę produktów z naszej nowej linii, jeszcze przed wprowadzeniem jej na rynek.
Zaproszeni blogerzy mogli przetestować wszystkie produkty warzywne Sokołów, jak również ocenić projekty opakowań i propozycje nazwy. Produkty „Z gruntu dobre” to propozycja dla osób na diecie roślinnej, ale również dla wszystkich, którzy chcą w prosty i wygodny sposób wzbogacić swój codzienny jadłospis w produkty roślinne – mówi Aleksandra Chalimoniuk. – Dlatego do udziału w naszych warsztatach zaprosiliśmy osoby o różnych potrzebach dietetycznych – zarówno jedzące mięso, jak i te, które ograniczyły jego spożywanie. Opinie naszych gości okazały się bezcenne w finalnej fazie tworzenia linii Sokołów „Z gruntu dobre”.
Nieodzownym elementem każdych warsztatów w Akademii Smaku Sokołów jest część praktyczna. Tym razem wspólnie poprowadzili ją Monika Mrozowska oraz Dominik Moskalenko – szef kuchni Sokołów, a do przygotowania potraw użyte zostały również produkty z nowej linii warzywnej. Uczestnicy warsztatów przygotowali barszcz z mlekiem kokosowym oraz chleb chapati według przepisów Moniki Mrozowskiej, oraz dwie propozycje kulinarne Dominika Moskalenki – pierogi z pasztetem warzywnym z nowej linii „Z gruntu dobre” i deser buber. Warsztaty zakończył wspólny posiłek, który był też okazją do rozmów z ekspertami sokołowskiej Akademii Smaku.