Marka Tork po raz kolejny wspiera organizatorów Ogólnopolskiego Konkursu Młodych Talentów Sztuki Kulinarnej L’Art de la cuisine Martell. Obecność w konkursie zbiega się z wprowadzeniem przez Tork nowej oferty “table top” czyli produktów do nakrycia stołu.
Tak, jak w ubiegłym roku, marka zaopatrzy drużyny kucharzy w swoje produkty: serwetki, ręczniki papierowe oraz profesjonalne czyściwa. Młodzi kucharze będą mieć więc możliwość sprawdzenia korzyści płynących z pracy z profesjonalnymi rozwiązaniami higienicznymi. Jednym z jurorów konkursu jest Adam Chrząstowski – ambasador marki Tork.
Podczas konkursu będzie też okazja do zapoznania się najnowszą i poszerzoną ofertą produktów “table top”. Poza bogatym wyborem serwetek, Tork oferuje teraz także pełną gamę produktów do nakrycia stołu: rozetek, obrusów, placematów, poszetek na sztućce oraz kolekcji jednorazowych produktów do nakrycia stołu Mix’n’Match. Więcej informacji na stronie www.tork.pl.