Marka Tork została sponsorem legendarnych zawodów triathlonowych Herbalife IRONMAN 70.3 Gdynia. Marka wspiera pracowników, partnerów i kontrahentów SCA Hygiene, którzy startują w zawodach. Współpraca obejmuje także część gastronomiczną imprezy.
Tork zostanie także partnerem trójmiejskich restauracji, w których znajdzie się specjalne triathlonowe menu. Tork dostarczy do nich specjalne zestawy serwetek i podkładek z logo imprezy.
Nie jest to pierwszy przykład sportowego zaangażowania marki Tork i SCA. Reprezentacja firmy bierze udział w trwających od kilku miesięcy regatach Volvo Ocean Race. Łódź, na której płyną żeglarki w barwach SCA, jest wyposażona w produkty Tork, które mają pomóc utrzymać czystość i higienę na pokładzie w nawet najbardziej ekstremalnych warunkach pogodowych.
– Wspólne treningi i uprawianie sportu przez pracowników to coś więcej niż tylko dbanie o zdrowie i kondycję. Lepsza integracja, poczucie przynależności do zespołu, dążenie do wspólnego celu, możliwość lepszego poznania kolegów z pracy, kształtowanie motywacji, lepsza komunikacja, no i lepsze samopoczucie na co dzień – wylicza Małgorzata Łęcka, Regional Marketing Director w SCA Hygiene – Trudno wymienić wszystkie korzyści, jakie daje “pracowniczy” sport.