Goście restauracji, hoteli i obiektów SPA mają coraz wyższe wymagania w zakresie utrzymania czystości, zwłaszcza w przypadku toalet. Aż dla 86 proc. Polaków standard toalety jest istotnym kryterium oceny, który wpływa na decyzję o ponownym odwiedzeniu danego lokalu lub hotelu. Jak więc w prosty sposób podnieść jakość wyposażenia w toalecie dla gości?
Trudno nie zgodzić się z opinią, że czysta toaleta, podobnie jak schludny wygląd personelu, jest wizytówką każdego obiektu gastronomicznego czy noclegowego. Tym bardziej, że aż dla 86 proc. Polaków poziom czystości i wyposażenie toalety jest istotnym kryterium oceny, która wpływa na decyzję o ponownym odwiedzeniu danego lokalu lub hotelu. Takie są wyniki badań, przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie firmy CWS-boco Polska.
Wzrost świadomości społecznej dotyczącej standardów czystości daje nadzieję, że zarządcy obiektów gastronomicznych i noclegowych coraz częściej będą sięgać po wyposażenie ponadstandardowe. Jak więc powinna wyglądać idealna toaleta i czego nie może w niej zabraknąć? Wiecej…