Marka dotychczas bliżej znana klientom galerii handlowych otwiera uliczne punkty gastronomiczne, Thai Wok Street, które wpisują się w nową strategię biznesową spółki. Sieć Thai Wok rozwijała się dotychczas głównie w centrach handlowych.
Thai Wok Street jest odpowiedzią na liczne zapytania klientów dotyczące nieobecności marki w przestrzeni miejskiej czy popularnych miejscach spotkań.
Dla nas był to naturalny krok w rozwoju, być tam, gdzie są nasi klienci. Towarzyszyć im w ich codziennych miejscach funkcjonowania i dostarczać szybki i świeży posiłek poza domem – mówi Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający siecią Thai Wok.
Pierwszy stacjonarny lokal Thai Wok Street został otwarty na Powiślu przy ul. Solec 81B w pobliżu Warszawa Powiśle. Drugi lokal znajduje się na Ochocie na ul. Rokosowskiej 8. Marka Thai Wok Street w okresie wakacyjnym w formie pop-upowej będzie się również pojawiać w kultowych warszawskich miejscach.
Kuchnia azjatycka to najszybciej rosnący segment rynku restauracji na świecie. Jak podaje Washington Post, tempo wzrostu jest znacznie większe niż w przypadku kuchni bliskowschodniej, włoskiej i amerykańskiej łącznie.
Źródło: Retailnet.pl
fot. materiały prasowe FB Thai Wok