Telepizza z ofertą dla kibiców na EURO 2012

Newsy

Telepizza z ofertą dla kibiców na EURO 2012

16 marca 2012

Telepizza nie zapomina o fanach piłki nożnej. Na 90 dni przed rozpoczęciem EURO 2012 hiszpańska sieć uruchomiła dla swoich klientów specjalną „Ofertę dla kibica” program lojalnościowy „Kibicuj zażarcie” oraz konkurs „Buduj flagę”. Podczas imprezy chce stać się również miejscem spotkań kibiców z całej Europy.

Przygotowania do EURO 2012 ruszyły w Telepizzy pełną parą. Spółka przygotowała wiele atrakcji i promocji, które mają stać się magnesem do odwiedzenia ich restauracji.  Na czas samych mistrzostw chce być również niebanalnym miejscem spotkań kibiców z całej Europy.

Podobnie jak cała branża gastronomiczna wiążemy z organizacją Mistrzostw Europy w piłce nożnej spore nadzieje i spodziewam się, że ich wpływ na segment pizzerii będzie odczuwalny – mówi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalny Telepizzy. Jestem pewna, że znany światowy brand, jakim jest Telepizza, przyciągnie wielu turystów i kibiców do naszych restauracji, w których oprócz sprawdzonego produktu znajdą wiele promocyjnych ofert.

 

Przygotowania do EURO już się w Telepizzy rozpoczęły. Ruszył program lojalnościowy „Kibicuj zażarcie” oraz konkurs „Buduj flagę”, które nie tylko mają zachęcać gości do odwiedzania restauracji, ale również dostarczyć wiele zabawy.

Ideą konkursu „Buduj flagę” opiera się np. na wspólnym budowaniu wirtualnej flagi dla reprezentacji polski. Osoby biorące w nim udział dołączają się do grupy kibiców wspierających drużynę narodową, jednocześnie powiększając flagę, której wielkość zmienia się wraz z ilością zarejestrowanych kodów. Przyrost flagi widoczny jest na stronie internetowej. Efektem końcowym akcji będzie „MARSZ kibica” ulicami Warszawy, z prawdziwą flagą uszytą przez Telepizzę.

Na uczestników konkursów czekają atrakcyjne nagrody oraz wiele promocji. Co dziennie, aż do zakończenia mistrzostw, klienci Telepizzy będą mogli korzystać z ze specjalnej oferty promocyjnej „dla kibica”.