Telepizza zwiększa konkurencję w Krakowie. Jak dotąd wytyczono obszary pod działalność nowych lokali, przygotowano specjalną ofertę franczyzową, oraz przeprowadzono rozmowy z właścicielami miejsc pod przyszłe inwestycje. Indywidualne spotkania z małopolskimi przedsiębiorcami planowane są już w listopadzie.
Jak przekonują władze spółki, nowy koncept jest odpowiedzią na zmiany dotyczące rozwoju miasta. Nowe osiedla mieszkaniowe, centra biurowe oraz jeden z największych w Polsce ośrodków akademickich, to duża liczba potencjalnych klientów, do których można trafić z najważniejszą usługą Telepizzy jaką jest pizza zamawiana przez telefon i internet. W ostatnim czasie dzięki wprowadzeniu szeregu udogodnień spółka zanotowała tylko w sieci wzrost sprzedaży o blisko 14 proc., umacniając się na pozycji niekwestionowanego lidera w dostawie do klienta.
Spółce zależy by do realizacji planu doszło jak najszybciej, dlatego rozmowy z potencjalnymi inwestorami już się rozpoczęły. Jak przekonuje jednak Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza Sp. z o.o. nic nie jeszcze jest przesądzone. Jesteśmy otwarci na rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami, którzy byliby chętni do rozpoczęcia działalności pod naszym szyldem. Obecnie istnieje również możliwość przejęcia naszych własnych lokali, co szczególnie może interesować przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem kilku lokalizacji z logo Telepizza.
Jak twierdzi Iwona Olbryś, początek inwestycji może nastąpić już w pierwszych miesiącach stycznia. Szczegóły specjalnej oferty dla inwestorów władze spółki chcą przedstawić podczas spotkań z inwestorami 15 i 16 listopada 2012 r.
Nowy koncept rozmieszczenia lokali Telepizzy w Krakowie to zapowiedź zmian, jakie w przyszłym roku mogą zostać przeprowadzone także w innych miastach.