Od niedawna posiadacze smartfonów mogą zamawiać pizzę z Telepizzy dzięki specjalnej stronie www.m.telepizza.pl. Trwają również prace nad uruchomieniem płatności on-line. Najważniejsza jednak pozostaje pizza, która jak zapowiada dyrektor generalny Telepizzy dzięki naturalnym sosom i dodatkom, sprosta gustom najbardziej wymagających konsumentów.
– Telepizza się zmienia – mówi Iwona Olbryś, która od trzech miesięcy jest dyrektorem generalnym hiszpańskiej sieci w Polsce. Wysoka jakość produktów, wykorzystanie nowych technologii w dotarciu do klientów, oraz kontynuowanie promocji, mają według nowego dyrektora generalnego pomóc Telepizzy w zdobyciu nowych fanów.
Hiszpańska sieć właśnie uruchomiła nową wersję strony internetowej przystosowanej do smarthonów, a jak zapowiada Iwona Olbryś, niedługo jej klienci będą mogli również dokonywać płatności on-line. – Obecnie internet stanowi ok. 20 proc. realizowanych przez nas zamówień – mówi Iwona Olbryś. Jestem pewna, że ten trend będzie rósł i dlatego chcemy sprostać wymaganiom naszych klientów i nie zostać w tyle za konkurencją.
To nie koniec jednak zmian w hiszpańskiej sieci. Nowy dyrektor chce by Telepizza była kojarzona z najwyższą jakością produktów i naturalnymi składnikami. – Od nowego roku do każdej pizzy dodawany jest zestaw sosów, którego receptura oparta jest wyłącznie na naturalnych składnikach. Na ten rok mamy przygotowanych więcej takich niespodzianek, które systematycznie będą włączane do naszego menu – zakończyła Iwona Olbryś.
Telepizza to marka, która poza Polską znana jest w takich krajach jak Hiszpania, Chile, Portugalia czy od niedawna również Chiny. Pierwszy lokal powstał w sercu Madrytu, gdzie obecnie znajduje się centrala firmy. Sieć utworzona we wspomnianych krajach składa się z ponad 1000 lokali. Do Polski Telepizza zawitała w 1992 r. Pierwszy lokal powstał w Warszawie przy ulicy Prostej. Obecnie sieć krajowa liczy 115 restauracji i sukcesywnie się rozwija dzięki wprowadzonemu w 2001 r. systemowi franczyzowemu.