Telepizza przyjmuje nowy kurs w dużych miastach

Newsy

Telepizza przyjmuje nowy kurs w dużych miastach

23 sierpnia 2012

Telepizza Polska szykuje zmiany w lokalizacjach swoich restauracji w największych miastach w Polsce. Zmiany te mają służyć zwiększeniu obszarów działania i konkurencyjności spółki w poszczególnych metropoliach oraz skrócenia czasu dostawy pizzy do klienta.

Od kilku miesięcy w Telepizzy trwają prace nad wytyczeniem nowych obszarów, gwarantujących lepszą lokalizację i warunki rozwoju dla spółki w dużych miastach. Docelowo ma nimi być objęte kilka metropolii, co według Iwony Olbryś, Dyrektora Generalnego Telepizza Polska pozwoli spółce na skuteczniejsze dotarcie do nowych klientów, oraz na maksymalne  zoptymalizowanie procesu dostawy.

Pierwszymi miastami, w których przeprowadzone zostaną zmiany są Kraków i Wrocław. Są to miasta z ogromnym potencjałem oraz coraz atrakcyjniejszymi ofertami wynajmu lokali, co spółka chce wykorzystać. Strefy usytuowania w nich nowych lokali już zostały stworzone. Widząc zainteresowanie inwestorów tymi miastami Telepizza rozważa możliwość przejęcia wszystkich lokali przez jednego lub kilku franczyzobiorców. Rozwiązań jest mnóstwo, mówi Iwona Olbryś. Rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami już są prowadzone, ale jesteśmy otwarci na propozycje. Możemy współpracować z restauratorami, którzy dysponują już placówkami w interesujących nas lokalizacjach, jak również sami możemy pomóc im takie lokale znaleźć.

Według Iwony Olbryś, projekt przeniesienia lokali w nowe miejsca może zostać zrealizowany do końca roku. Jeśli nie? Nie wykluczam, że jeśli nie uda nam się szybko znaleźć franczyzobiorców to projekt zostanie zrealizowany z naszych środków – zakończyła Dyrektor Generalna Telepizza Polska.