Pierwszy dzień VI Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2013 już za nami. Uroczystego otwarcia targów, które odbywają się w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie, dokonali: Lucyna Roszyk, Szef Gabinetu Politycznego Ministra Gospodarki, Aleksander Pietyra, Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Elżbieta Wąsowicz-Zaborek, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Elżbieta Wyrwicz, Zastępca Dyrektora Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki, Tadeusz Cieślik, Prezes Fundacji Polish Prestige Hotels oraz Urszula Potęga, Prezes MT Targi Polska. Impreza wystawiennicza dedykowana branży hotelarskiej potrwa do 4 października br.
Podczas uroczystego otwarcia Urszula Potęga powitała przybyłych gości oraz ponad 150 wystawców Targów WorldHotel, Event i Christmas Expo. – Mam nadzieję, że ta wspaniała wystawa i oferta, którą przygotowali dzisiaj nasi wystawcy, zaspokoi gusta nawet najbardziej wymagających klientów – powiedziała Prezes MT Targi Polska.
Lucyna Roszyk, Dyrektor z Ministerstwa Gospodarki, które objęło Targi WorldHotel Patronatem Honorowym, podkreśliła znaczenie tej imprezy wystawienniczej słowami: – To jest już szósta edycja targów, co świadczy dobrze o kondycji branży. Musimy sobie zdawać sprawę, że nie ma przyjemnego podróżowania bez dobrego hotelu i nie ma dobrego hotelu bez dobrej restauracji. Mam nadzieję, że targi te umożliwią prezentację oferty i będą płaszczyzną nawiązywania kontaktów biznesowych, które z kolei zaowocują pozytywnymi, rezultatami finansowymi. – Pani Dyrektor odczytała również list Wiceprezesa Rady Ministrów, Ministra Gospodarki, Janusza Piechocińskiego, skierowany do Wystawców, Gości i Organizatorów Targów.
– Branża ma niewiele okazji do spotkań biznesowych – powiedział w swym przemówieniu Aleksander Pietyra, Prezes Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. – Na co dzień każdy pracuje w innej części Polski, a ta impreza jest naprawdę skierowana do nas i korzystamy z niej już od sześciu lat. Jest to ważne wydarzenie i warto wykorzystać ten czas, gdyż branża potrzebuje systematycznego rozwoju. Powinniśmy być aktywni jeśli chodzi o modernizację i wprowadzanie nowych produktów, a także poszerzanie wiedzy w zakresie rozwiązań „soft”, czyli umiejętności jak prowadzić biznes – dodał.