Zmieniające się gusta i rosnące wymagania polskich konsumentów sprzyjają wprowadzaniu nowych marek i gatunków alkoholi. Dziś, aby skutecznie konkurować na rynku HoReCa, należy starannie układać kartę win i stale urozmaicać ofertę serwowanych napoi alkoholowych. Restauratorzy zainteresowani nowościami produktowymi, które zachwycą ich klientów i nawiązaniem kontaktów biznesowych z importerami i dystrybutorami powinni odwiedzić z pewnością Międzynarodowe Targi Alkoholi Wine & Spirits, które odbędą się w dniach 3-5 czerwca 2009 r. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wśród wystawców zaprezentują się firmy oferujące: wina, piwa, miody pitne i alkohole mocne, w tym: wódki, koniaki, whisky, single malt, likiery, brandy, grappy i nalewki. Swoją ofertę przedstawią także dostawcy produktów uzupełniających, takich jak: wody mineralne, cygara i specjały kulinarne, a także firmy oferujące sprzęt i akcesoria do serwowania i przechowywania alkoholi oraz elementy zabudowy i wyposażenia baru i piwnicy win. Targom towarzyszyć będą seminaria poświęcone sposobom zwiększania sprzedaży alkoholi w lokalach gastronomicznych, możliwościom importu i sprzedaży napoi alkoholowych pod własną marką, trendom rynkowym i “polskim smakom”. Odbędą się także degustacje alkoholi z różnych stron świata oraz pokazy sommelierskie i barmańskie. Organizatorem wydarzenia jest firma Międzynarodowe Targi Polska, znana m.in. z organizacji marcowych targów gastronomicznych „EuroGastro”. Patronem medialnym targów jest m.in. “Poradnik Restauratora”. Więcej informacji na www.wineandspirits.pl
Informacje praktyczne:
Wstęp na targi jest odpłatny, a zwiedzających obowiązuje rejestracja.
Chcesz kupić bilet z 50% zniżką? Zarejestruj się już teraz – REREJESTRACJA
Godziny otwarcia targów:
3 i 4 czerwca: 10.00 – 17.00
5 czerwca: 10.00 – 16.00