15-19 października w centrum wystawowym Paris Nord Villepinte odbędą się międzynarodowe targi żywności SIAL Paris. Tegoroczna edycja upłynie pod znakiem nowości.
Targi Sial Paris rozpoczynają debatę wokół tematu Own the Change, zainicjowanego w 2020 r., aby dostarczyć wszystkim zainteresowanym niezbędnych rozwiązań do tworzenia żywności jutra, w odpowiedzi na oczekiwania i inicjatywy z różnych stron świata. Będzie to edycja zorganizowana wokół bogatego programu, który odpowie na potrzeby całego ekosystemu branży spożywczej.
MOCNE STRONY TARGÓW
SIAL Innovation to prezentacja najlepszych innowacji spożywczych z całego świata. Rejestracja kandydatów jest otwarta dla wystawców targów do 12 sierpnia 2022 r. Jury ekspertów nagrodzi najlepsze innowacyjne produkty w poszczególnych kategoriach.
SIAL Start Up, nowa przestrzeń, która zaprezentuje wyselekcjonowane startupy z sektora spożywczego. Przestrzeń tworzona we współpracy z Start-up Sesame i La FoodTech. Odwiedzający będą mogli odkryć młode innowacyjne firmy z Francji i z innych krajów.
SIAL Insights/Think Tank prezentuje badania nad oczekiwaniami konsumentów, innowacyjnymi produktami, trendami na rynkach i restauracjami. NDP Group, nowy partner dołącza do ekipy ekspertów z Kantar i Protéines XTC. NDP Group będzie odpowiadać za stworzenie księgi trendów.
SIAL Podcast nowe spotkanie organizowane raz w miesiącu poświęcone aktualnościom z sektora spożywczego, aby towarzyszyć przez cały rok profesjonalistom z branży.
Audrey Ashworth
Dyrektor
Targów Sial Paris
Co oznacza dla Pani tematyka Own the Change?
Przypomina nam, że jesteśmy twórcami zmian i powinniśmy dostrzegać problemy związane z ochroną środowiska, etyką, cyfryzacją i demografią planety. Od nas zależy sprostanie wyzwaniom, które stawia przed nami bezpieczeństwo żywnościowe i zmiany nawyków konsumpcyjnych. To także odkrywanie talentów i dawanie szansy młodym, którzy chcą działać i tworzyć ekosystem jutra.
Jakie ambicje mają Targi SIAL?
SIAL ma ambicję być czymś więcej niż tylko targami dla profesjonalistów. Chciałabym rozwijać 3 obszary: biznes – dostarczać coraz więcej treści i różnorodności, ułatwiać nawiązywanie kontaktów i spotkań z udziałem profesjonalistów w trakcie i po targach. Inspiracja – oferować treści i usługi, które umożliwiają profesjonalistom rozwój i dobre praktyki 365 dni w roku. Doświadczenie – więcej wsparcia i porad, zapewnienie komfortu wizyty na targach. Przede wszystkim chciałabym zachować dobrą atmosferę, która charakteryzuje targi Sial Paris.