8-10 marca w Kołobrzegu w hali Milenium odbędą się Targi Gastro-Hotel. Targi te, to możliwość spotkań pomiędzy osobami z branży HoReCa a wystawcami – czołowymi producentami i liderami rynku gastronomiczno-hotelarskiego.
Targi Gastro-Hotel to salon nowości, branżowych hitów, atrakcji, pokazów, szkoleń zarówno dla pracowników jak i kadr menadżerskich – to salon o kameralnej atmosferze w profesjonalnej oprawie.
W tym roku podczas targów odbędą się m.in. szkolenia:
- „Porzuć produkt sięgnij po usługi” czyli jak zarządzać, aby zapewniać wrażenie, komfort i kompleksową usługę, a nie tylko łóżko, hotel, salę konferencyjną oraz jak zapewnić sobie jako hotelarzowi dostęp do usługi, a nie tylko do produktów dostawców.
- „Zarządzanie przez mierzenie – czy budżety są potrzebne i czy wszystko da się policzyć?” czyli czy zarządzanie kosztami i przychodami jest potrzebne tylko w sieciach hotelowych? Przykłady budżetów, raportów, tego co można mierzyć, a co jest niepotrzebne.
- Jak przygotować swoją ofertę i strategię marketingową, aby uzyskać całoroczne obłożenie obiektu?
- Zarządzanie wizerunkiem firmy z uwzględnieniem social media: profilaktyka w zarządzaniu komentarzami o obiekcie.