Jakie będą nowe trendy w gastronomii w nadchodzącym sezonie? Jak skutecznie przyciągnąć klientów oferując im smaczne przekąski? Czy produkt regionalny może stać się kulinarną wizytówką Pomorza? – na te i wiele innych pytań poszukiwali odpowiedzi właściciele lokali gastronomicznych z całego Pomorza, którzy w dniach 7-8 lutego br. odwiedzili targi dla gastronomii, lodziarni, pizzerii, barów szybkiej obsługi i cateringu FOOD-to-GO. Podczas dwóch dni targów swoje produkty i usługi zaprezentowało 65 wystawców z Polski i zagranicy, a stoiska targowe odwiedziło ponad 1 300 branżowych zwiedzających. Druga edycja targów obfitowała zarówno z sprawdzone rozwiązania dla gastronomii z zakresu sprzętu, wyposażenia i produktów spożywczych, jak również umożliwiła zapoznanie się z nowościami i ciekawostkami produktowymi skierowanymi do branży gastronomicznej. Widocznym trendem wśród wystawców było promowanie rozwiązań mających zastosowanie w trakcie zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej – wiele przedsiębiorstw dostosowało swoją ofertę do lokali oferujących szybkie przekąski oraz dania na wynos, szczególnie popularne wśród kibiców. Swego rodzaju nowością były pierogi w kubku. Restauratorzy chcący wzbogacić swoje wakacyjne menu o nowe smaki mogli wybierać spośród oferty napojów. Ochłodę w upalne dni zapewnić mogą kolorowe, mrożone sorbety dostępne w 20 odmianach, a wielbicieli nowych, egzotycznych smaków zainteresowały woda kokosowa i aloesowa. Sam produkt to jednak nie wszystko, równie ważne jest odpowiednie zarządzanie własnym biznesem czy wprowadzanie nowości w menu. Goście targowi biorący udział w branżowych seminariach learnShops mieli niepowtarzalną okazję do zapoznania się z tajnikami przyrządzania sushi, gotowania niskotemperaturowego czy pozyskiwania nowych klientów za pomocą dostępnych kanałów sprzedaży on-line. Zarówno pierwszego, jak i drugiego dnia targów odbyły się także pokazy barmańskie.
Właścicieli lokali gastronomicznych z południa Polski zapraszamy na targi FOOD-to-GO w Chorzowie, 18-19 kwietnia br.