5 marca wystartowała II edycja programu „Top Chef” w Polsacie. Pierwszy raz lokowanie produktu, w programie łączącym sztukę gotowania z rywalizacją pomiędzy uczestnikami, zapewniła sobie marka TaoTao reprezentująca kategorię produktów orientalnych na rynku polskim. Kucharze profesjonaliści, oceniani przez jury, stając do emocjonujących zadań w 12 odcinkach programu, będą wykorzystywać sosy, makarony i orientalne dodatki kulinarne TaoTao. Produkty charakterystyczne dla kuchni azjatyckiej z powodzeniem będą stanowić składniki potraw w innym, np. europejskim stylu. Sosy sojowe, sosy chili, pasty curry, ocet ryżowy, grzyby mun, pędy bambusa, mleczko kokosowe i makarony orientalne urozmaicą i podkreślą smak wielu dań przygotowywanych przez kucharzy walczących o tytuł Top Chefa. Marka TaoTao to od lat lider kategorii sosów i makaronów orientalnych na rynku polskim. Posiada w swoim portfolio znane i cenione przez konsumentów produkty, z których najpopularniejsze to m.in. sos sojowy, sos słodko-pikantny chili i słodki chili, makaron ryżowy nitki i wstążki czy makaron chiński. Produkty marki TaoTao to przede wszystkim źródło inspiracji kulinarnych i wyrazistych, oryginalnych smaków. Właścicielem marki TaoTao jest przedsiębiorstwo TAN-VIET International S.A.